obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Stukje bij iusmentis maandag
Black Tiger
Beste mensen.

Ik was toch te nieuwsgierig, dus ik heb Arnoud Engelfriet gisteren getipt over dat wat Ziggo in de prospectus had staan v.w.b. dat gebruik maken van modems aanwezig bij particulieren en bedrijven, om mobiel wifi dekkend te maken.
Als ik het goed begrepen heb van hem komt er toch een stukje over te staan in zijn Iusmentis blog.
http://www.iusmentis.com/

Ben benieuw hoe hij als jurist de zaak bekijkt.Smile

Aangezien zoiets normaliter geanonimisered wordt, wilde ik jullie toch laten weten dat het stukje er aan zit te komen als het goed is.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: maart 19 2012 15:18:21:
@Kobus: als je iets wijzigt in mijn postings wil je er a.u.b. dan bij schrijven wat er gewijzigd is? In dit geval neem ik aan dat je de link klikbaar hebt gemaakt?Wink

Had ik speciaal niet gedaan omdat ik later via een reactie een rechtstreekse link wilde plaatsen zoals nu.
Hieris het hele artikel nu te lezen:
http://blog.iusmentis.com/2012/03/19/...en-mag-dat

Ben het trouwens niet met hem eens dat er nog niet veel juridisch voor te vinden zou zijn. Er bestaat jurisprudentie over gehuurde spullen, dat weet ik zeker. Hoe dan ook, als Ziggo dit doorzet, ga ik er alles aan doen om te proberen zowel m'n Ziggo te behouden alsook deze signalen te blokkeren.
Daar ben ik immers ook toe gerechtigt, het mag hun leenmodem zijn, maar ook mijn electriciteit en mijn huis. Opzeggen is niet de enige mogelijkheid.
Gewijzigd door Black Tiger op 19-03-2012 15:18
Greetings, Black Tiger
 
kobus1960
@Tiger, excuus, gewoonte om een link even klikbaar te maken, dat werkt
een stuk aangenamer voor de lezers, ik zal het nooit meer doen. Frown

Bij mij is de EVW weer gewisseld met de EVM, ik mot het gewoon niet, klaar.Angry
 
Nicholas
@Tiger: Strakke actie! Het roept allemaal een hoop vragen op. Ik neem aan dat Ziggo al geruime tijd bezig is met de bedrijfsjurist om het contract waterdicht te krijgen.

Ik zie de contractwijziging al komen:

"Het is de klant verboden om m.b.v. faraday-achtige constructies (kippengaas/volieregaas/ of wat voor gaas dan ook) het wifi signaal te blokkeren. Ziggo is in dergelijke gevallen gemachtigd het contract zonder mededeling te beeindigen."

@Kobus: Da's wel een hele snelle actie! Kan nog lang duren voordat ze zoiets gaan implementeren.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
kobus1960
@Nicholas, ik test die dingen voor m'n werkgever, dus heb beiden in huis.
Omkoppelen, even aanmelden met altijd zelfde code en wachtwoord, klaar.
Stel dat men dit gaat doen, haakt mijn werkgever af bij Ziggo, die info is
er inmiddels (60.000 werknemers).
 
Nicholas
@Kobus: Da's dan wel een behoorlijk grote werkgever (met 60.000 werknemers.)
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
kobus1960
Klopt, zwermen uit over de hele wereld. Wink
 
BMP

Quote

kobus1960 schreef:

@Tiger, excuus, gewoonte om een link even klikbaar te maken, dat werkt
een stuk aangenamer voor de lezers, ik zal het nooit meer doen. Frown

Bij mij is de EVW weer gewisseld met de EVM, ik mot het gewoon niet, klaar.Angry


Zo is dat koesteren die EVM Smile
Gewijzigd door BMP op 19-03-2012 21:30
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
MisterSenseo
Koesteren ????????
Proberen hem voorbij die UMU01 splitter te smijten !
Richting "Nova Zembla" of zo..........Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
BMP
EVM staat er hoor lezen is moeilijk hahahahahahaha PfftPfft
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
MisterSenseo
Wat heb jij een geluk dat je 1.een eind weg woont en 2.een mede Alfa liefhebbert bent, BMP........Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Stukje bij iusmentis maandag', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Was er een storing in Katwijk maandag avond 13 okt? Storing : 2 15-10-2014
Advertentie