obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Laat hier je suggesties achter voor dit forum. Tevens kun je hier suggesties, ideeën, wensen en voorstellen kwijt met betrekking tot verbeteringen van de apparatuur en diensten van Ziggo. B.v. nieuwe functies in firmware voor modems en ontvangers.
 Onderwerp afdrukken
Foto's van je aansluiting
Nicholas
Wat me leuk lijkt is een apart topic waarin je een foto kan plaatsen van je aansluiting. Een gewone standaard aansluiting is misschien niet zo interessant maar ik vind het zelf altijd wel leuk om te zien hoe netjes of juist slordig (zoals vooralsnog bij mij.) de aansluiting kan zijn. Topic kan ook heten: "wie heeft de netste aansluiting ?" Afijn, ik weet niet of hier animo voor is maar mij lijkt het wel leuk. Smile Je kan er trouwens ook nog wat van opsteken. En een plaatje zegt meer dan woorden.

Wat vinden jullie?
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
kobus1960
Beetje scheef, maar kan er niet recht voor komen met m'n Nokia.
Rechter coax op versterker gaat naar tv in woonkamer, 25 meter kabel.
Zwarte coax op versterker gaat naar tv in kamer ernaast, 4 meter.
Rode kabel op Modem is CAT6, 10 meter naar TP-Link.
De rest spreekt voor zichzelf neem ik aan?

Aansluitpaneel
Gewijzigd door kobus1960 op 21-03-2012 16:36
 
Nicholas
Zo, dat ziet er netjes uit ! Handig met zo'n plankje eronder.
Bij mij ziet het er iets minder uit.... Frown
Maar dat gaat nog in orde komen als ik een keer zin heb!!!
@mistersenseo: Ja ja, ik weet het, die splitter moet ik nog richting de oceaan....Grin Ik moet eerst nog eens dat aansluitpunt goed aan de muur krijgen joh. Is een zachte muur, plug komt er iedere keer weer uit. Maar ga ook zo'n plankje (net als Kobus) maken.

testorig144kb
Gewijzigd door Nicholas op 21-03-2012 16:57
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
kobus1960
Ik had het geluk dat de groene Ziggokabel in de originele kabel contactdoos in
een lus lag, waardoor ik ruimte had om deze doos te kunnen monteren.
 
Nicholas
Ja, bij mij is ie erg kort (die groene kabel bedoel ik.) Maar wel voldoende ruimte om een plank overeen te zetten en daarop dan het aansluitpunt maken, splitter weg, versterker erbij, etc. Moeilijkheid bij mij is dat alles zoveel mogelijk achter het gordijn moet verdwijnen. Het modem wil ik niet achter het gordijn want dat ding is net een kerstboom joh met al die lampjes. De hele straat zou bij wijze van spreken oplichten in het donker.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
kobus1960
Overdrijven is ook een vak hé Grin. Dat zie je niet achter een gordijn.
En so what, zeg je tegen de buren dat het de alarmcentrale is. Wink
 
Nicholas
Nee maar hij zou dan voor het gordijn zitten bedoel ik (ja, vanaf buiten gezien dan.) Echt joh, dat wifi modem stikt van de lampjes!! Dat geeft een gloed, dat wil je niet weten........ (klein beetje overdreven inderdaad Wink)
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
Zippo
Hier mijn installatie. Die zit in de meterkast. De versterker is netjes geaard, waardoor je net iets meer uit je verbinding haalt. Scheelt maar Kb/s maar toch.

Voor het analoge gedeelte een professionele Kübler versterker. Die goedkope bouwmarkt prut is niet aan mij besteed, daar krijg ik storing mee als ik mijn hobby als zendamateur uitoefen.
Zippo voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
kobus1960
Die Tratec is niet bepaald een bouwmarkt ding Zippootje. Wink
 
Zippo
Daarmee doelde ik ook niet op die Tratec. Nee die Kübler verzorgt het hele analoge gedeelte in huis en stamt nog uit het pre ziggo tijdperk. Boven niets digitaal dus lekker die Kübler laten zitten. Als die Kübler een bouwmarkt dingetje was geweest dan kun je je lol wel op als ik ga zenden.

De coaxkabels zijn trouwens ook van de betere kwaliteit. (tegen instraling en zo)
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Foto's van je aansluiting', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo aansluiting niet opgeleverd nieuwbouw Algemeen : 3 25-10-2019
Onbekende aansluiting op mijn netwerk Computer vragen : 11 12-11-2017
Hoort elk appartement een eigen groene ziggo aansluiting te hebben. Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 6 03-03-2016
aansluiting Baarle Hertog Belgie Algemeen : 4 12-01-2016
Huis aansluiting verplaatsen! Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 6 23-12-2015
Advertentie