obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
IRHD5100C ism universele afstandsbediening
pvanherp01
Hallo allen ik heb een vraag, ik heb thuis een Humax IRHD5100C, nu heb ik een Xsight Colour universele afstandsbediening aangeschaft in de hoop van al mijn afstandsbedieningen af tekomen.
Echter het lukt mij om mijn type Humax te vinden ( bijna alle andere types wel ) Is een van jullie dit wel gelukt? of hebben jullie wellicht de code ( frequentie )van de Humax IRHD5100C om deze recht streeks te programmeren.

Vast bedankt voor eventuele reactie.

Paul
 
MisterSenseo
En als je het nou eens andersom doet ?
De afstandsbediening van de 5100C is een universele afstandsbediening, is mijn ervaring.
Op de bijgeleverde cd staat een .pdf bestand waarmee je vrijwel alle apparaten kunt invoeren in die afstandsbediening en mijn ervaring is dat dat prima werkt, ik heb de andere afstandsbedieningen ermee vervangen........Wink
Moet ik erbij zeggen dat ik jouw type universele afstandsbediening niet ken........Smile
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
junkonwheels
beetje of topic
ik zat met het zelfde probleem dat ik te veel afstand bedieningen had.
na veel universel remotes getest te hebben kwam ik toch uit bij de harmony one van logitech het is wel een van de duren maar dan wil je ook nooit meer wat anders. ik raad mensen dan ook aan hier eens naar te kijken deze remote instellen gaat via de pc over internet aan de hand van het serie nr van het apparaat. en niet een gekloot met codes die je moet invoeren
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'IRHD5100C ism universele afstandsbediening', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
1 afstandsbediening voor tv en ontvanger Hardware instellingen : 2 24-10-2013
TV blijft hangen; afstandsbediening doet niets Digitale radio of televisie storing : 5 12-02-2013
afstandsbediening cisco 8485 dvb hd Algemeen : 5 07-02-2013
afstandsbediening Cisco HD 8485DVB instellen Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 6 24-12-2012
IRHD5100C ervaringen? Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 9 19-12-2011
Advertentie