obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je vragen stellen over allerhande problemen met je pc, laptop, netbook, ipad, Imac, enz. Bijvoorbeeld hoe optimaliseer ik de internetsnelheid. Ook voor programma en software vragen.
 Onderwerp afdrukken
Javascript in IE9 werkt niet meer.
Black Tiger
Uitstekend. Heb jij je Internerd Exploder 9 probleem al gefixed?
Greetings, Black Tiger
 
Zippo
Nee helaas nog niet, spybot en malware antibytes allebei alles laten doorzoeken.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
kobus1960
Heb je al een setup gedaan vanuit boot en dan systeemherstel gekozen?
 
Zippo
Eerdere herstelpunten heb ik ook al geprobeerd. De pc terugbrengen naar de originele staat met boot recovery nog niet. Dat ben ik ook niet van plan. Als ik geen oplossing vind voor dit probleem dan gaat Ie er gewoon af.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Nicholas
Ik gebruik tegenwoordig ook nog alleen nog maar Firefox. Dat is een snelle browser en ik heb nooit problemen met de weergave van internet-pagina's. Dit in tegenstelling tot internet explorer.

Verder zijn er ook zeer handige security plugins (noscript) en anti-popup maatregelen (adblocker) die naadloos samenwerken met Firefox. Ook de nodige ontwikkelingstools (Firebug)

Wel balen dat het niet gelukt is overigens. Ik heb zoiets ook wel eens gehad (maar dan niet met javascript) en dan wilde ik gewoon het probleem perse kunnen oplossen. Soms dagen bezig geweest met zoeken op internet naar oplossingen.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
Zippo
In mijn openingspost geef ik aan dat ik bij voorkeur FireFox gebruik. IE heb ik nog nodig voor Slimbrowser, die maakt van de IE engine gebruik. Het handige van Slimbrowser is het openen van groepen en automatisch inloggen.

En ja dat kan met FF ook, alleen Slimbrowser gebruik ik al jaren nog voordat FF er was. Er staan een hoop wachtwoorden in die ik niet meer zo 123 weet.

Nadeel van FF is dat als je meerdere gebruikersnamen en wachtwoorden per url hebt je de goede moet aanklikken en bovendien kun je niet automatisch inloggen. Maar wie weet zijn daar wel addons voor. Ik heb er nog niet naar gezocht. De addons die je noemt ken ik.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Nicholas
Ik weet bijna zeker dat er een conflict is ontstaan tussen Slimbrowser en Internet Explorer. (door security updates) Dat heeft zich intussen genesteld in je register.

Je zou nog kunnen overwegen om een Beta-versie van slimbrowser te installeren en dan hopen dat hij je bestaande wachtwoorden overneemt. Of je wachtwoord-bestand van slimbrowser te exporteren. Dan slimbrowser deinstalleren, opnieuw opstarten, registerfragmenten verwijderen, dan evt. internet explorer weer verwijderen, weer register controle, dan ie-explorer weer installeren en dan laatste versie van slimbrowser er weer op. En dan wachwoordenlijst importeren.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
Zippo
Kan geen kwaad om slimbrowser eens te deinstalleren. Maar in principe zou een herinstallatie van IE deze registersleutels weer opnieuw moeten aanmaken. En IE is al geherinstalleerd.

Zit te overwegen om IE8 eens uit te proberen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
kobus1960
Dat kan je normaliter doen door in configscherm/software IE9 te verwijderen.
Dan zou IE8 er weer moeten staan. Heb je echter een versie erop gezet waar
IE9 al ingebakken was, gaat dit niet meer werken. Erger nog, IE8 is dan ook
niet meer te installeren. Frown Helaas ervaring Frown
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Javascript in IE9 werkt niet meer.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
helemaal niets meer Storing : 2 18-05-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Advertentie