obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
COAX NL, is de belangenvereniging voor kabel gebruikers. Verder heeft COAX elk kwartaal een overleg met Ziggo. Vermeld hier de zaken die COAX moet bespreken met de provider.
 Onderwerp afdrukken
Problemen met de Cisco 8485DVB ITV ontvanger bij ZIGGO
Jovel
Woensdag 4 april, was er een overleg tussen ZIGGO en COAX NL, waarbij dit agendapunt hoog op de agenda stond.
Hierbij een korte weergave van het besproken agendapunt.
COAX NL overhandigde een dertigtal individuele klachten, waarbij de problemen duidelijk door ZIGGO gebruikers naar voren waren gebracht.
Een kleine opsomming:
Vastlopende ITV ontvangers; steeds opnieuw opstarten; niet kunnen opnemen; haperende tv-beelden; geen ondertiteling van BBC kanalen; hoog en extreem stand-by verbruik; spontaan wissen van de harde schijf; klanten die niet serieus genomen worden door helddesk medewerkers; klanten die al maanden op een upgrade te wachten en van het bekende kastje naar de muur worden gestuurd.
Deze klachten lopen nu al meer dan een half jaar, klanten ervaren dat hun problemen niet serieus worden genomen door ZIGGO en dat ZIGGO de problemen afschuift naar de leverancier CISCO.
COAX NL is echter van mening dat ZIGGO geheel verantwoordelijk is voor de geleverde itv ontvanger, en dat ZIGGO er ook zorg voor dient te dragen, dat de problemen opgelost worden en zijn.
ZIGGO heeft aangegeven het daar mee eens te zijn.
COAX NL staat ook op het standpunt, zolang de problemen omtrent deze itv ontvanger niet zijn opgelost, de verkoop hiervan wordt stopgezet.
Ook zullen klanten die problemen ervaren tegemoet gekomen dienen te worden.
ZIGGO heeft de klachten in ontvangst genomen en was geschrokken over de grote aantallen klachten.
De volgende afspraken zijn gemaakt:
1) Dat de klanten behorende bij de klachten die COAX NL aan Ziggo overhandigd heeft benaderd worden door ZIGGO.
2) ZIGGO komt uiterlijk eind volgende week, met een oplossing, voor de gedupeerde klanten en de niet functionerende CISCO itv ontvanger 8485 DVB.
3) De helpdeskmedewerkers zullen beter geïnstrueerd moeten worden omtrent het beantwoorden van de CISCO klachten.
Inmiddels heeft COAX NL van ZIGGO doorgekregen, dat ZIGGO druk bezig is om de klachten cq problemen op te lossen.
COAX NL heeft goede hoop op een goede afloop.
 
MisterSenseo
Humax iRDH5100C is de boodschap, dan kunnen de klanten zelf beslissen of ze er wel of geen harde schijf aan vast hangen.
De decoder is volledig ITV geschikt en als je hem als enige levert voor een hele scherpe prijs kun je daarop je firmware baseren en dus heb je veel minder kans op storingen of klachten........LOL
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen met de Cisco 8485DVB ITV ontvanger bij ZIGGO', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie