obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
traag internet ziggo
jheijmann

Quote

jheijmann schreef:



Het heeft altijd goed gewerkt en ook na de upgrade van 40 naar 50. Ziggo gaf toen aan in de mail dat je alleen het modem even uit moest zetten en na enkele minuten weer aan.
Ik ga er dus vanuit dat mijn configuratie idem als voor heen goed was; anders verwacht ik een advies in zo'n mail. Dus vooralsnog laatv ik mijn config ongewijzigd.
Vanmiddag liep het ineens erg snel tot 49,9 Mbps maar na 5 minuten wordt ik weer geknepen tot minder dan 5 Mbps.

Er moet iets met de Ziggo-Internet koppeling niet goed staan of niet syncen. TV en telefoon werken overigens prima.

Nog even aanmodderen en morgenvroeg maar eens bellen. Er moet iets mis zijn bij hun. Op al mijn PC's gaat het rechstreeks op het modem al fout na een tijdje.Boxing


Pfff..het loopt allemaal weer goed...vreemd
Wifi werkte langzaam (stond wel op goede kwaliteit en hd 150 Mbps lokaal, kabel werkte snel: 1 Gbps lokaal, wifi antenne wat verdraaid na controle banden en stoorznders met INNSider...wifi werkt nu ook goed.

Gisteren hielp dat allemaal niet en nu we. Lag het dan toch aan mijn eigen (wifi)LAN. Nog betere testprocedures voor mezelf opzetten.
Hoef Ziggo vooralsnog niet te bellen.
 
kobus1960
WiFi begint steeds lastiger te worden, deels door het grote aantal gebruikers,
deels door de types modem/routers van Ziggo en deels door de plaatsing van
die dingen. Maar goed, je hebt het zelf opgelost, complimenten en dank voor
de feedback!
 
Zippo
Nou ik ben aan het testen en aan het testen, maar ik geef het ff op.

Laptop rechtstreeks aan de ubee geeft dan weer wel en dan weer niet een stabiele 50mbit verbinding.
Laatste poging met laptop aan ubee geeft onderstaand plaatje.

1892231435
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Nicholas
Da's wel effe pech hebben dan... eerst met dat javascript gedoe en nu weer zo'n raadsel.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
Zippo

Quote

Zippo schreef:

Nou ik ben aan het testen en aan het testen, maar ik geef het ff op.


Ik had alles los gehaald en weer vastgedraaid maar het bleef bagger, vandaar dat ik het had opgegeven. Zie quote vorige post.
Wonder boven wonder is het zonder aanwijsbare reden een paar dagen goed gegaan.

Maar nu weer bagger!
1903672555
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
kobus1960
Ik test net even Dronten, is een baggerserver om te testen.
Doe eens Veendam? Naaldwijk is ook heel stabiel.

1903773630

1903776093

1903778343
 
Zippo
1903947136

Wel beter, maar nog steeds niet de waarden die bij het abo horen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
kobus1960
4 x Zo snel, wat beter? Helpless
 
Nicholas
@kobus: Heb daarstraks ook even speedcheck met die server in Dronten gedaan maar die is inderdaad bagger ja. 3x zo traag.

1903834259

1903837545
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
Black Tiger
Heeeej.... dit is apart. Misschien heeft Ziggo toch iets verandert.
Zoals jullie weten zijn die Cisco modems bang van een 100mbit aansluiting.
Momenteel heb ik even de gigabit niet er op zitten.

Toch dit resultaat, terwijl ie eerst niet voorbij de 31 kwam.
1904053929

Ik had gewoon op "begin test" geklikt, Dronten gaf een waardeloos resultaat, bleef op 27,79 mbit hangen.
Bij de tweede keer testen gaf ie wel bijna 38mbit. Het gaat dus al hier en daar wat beter met de 100mbit op de Cisco zo lijkt het.Smile
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'traag internet ziggo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Advertentie