obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
Module
johan11941
Ik zit dit net allemaal te lezen, maar ik heb een vraag hierover, ik heb een Samsung UE40D8000, met een NEGTION Module en smartcard, maar krijg deze niet geinstalleerd, krijg een foutmelding > Het Authenticafic proces ....< is deze module wel voor deze TV of wat doe ik hier fout.
Wie kan mij n hier bij helpen of adviseren
johan
 
kobus1960
Je bedoelt hier waarschijnlijk de Neotion module.
De software in je toestel zou volgens Ziggo deze moeten zijn T-GAP8DEUC-1009.0
De Module is in ieder geval Ziggo geschikt. Als je deze plaatst voel je op het laatste stukje wat weerstand. Dus met andere worden, zit ie goed, en zit de smartcard van Ziggo goed? Is deze smartcard al geactiveerd bij Ziggo? Je moet in het menu van de Samsung kunnen zien of de module goed zit.
 
johan11941
Bedankt voor je reactie, ik heb de module er in geschoven en voelde de weer stand en op de TV kwam deze foutmelding, de kaart is geactiveerd volgens de winkel, ik heb keken op mijn Ziggo en daar staat het nummer van de smartcart op, dus ik neem aan dat hij is geactiveerd ,maar er gebeurd verder niets, daarom dacht ik dat deze module niet goed is want bij Foka staat er een andere modum voor Samsung.
 
kobus1960
Bij Bol staat ie als oke voor jouw toestel, vreemd dus.
Misschien dat er nog iemand mee lest hier met een dergelijk Samsung.
Heb je wel analoog beeld op je tv?
 
johan11941
Ja ik heb gewoon analoog op de TV, dus ik zit niet zonder, maar ik wil toch wel graag naar digitaal.
 
Nicholas
Heb je de digitale setup door de TV al eens overnieuw laten doen. (na de TV geheel spanningsloos te maken voor een minuut ofzo.) ? Dat wil de vreemdsoortigste problemen ook nogal eens oplossen.

Check voor de zekerheid ook even de firmwareversie van je tv want sinds 1 jan 2012 is er nieuwe firmware uit. In de release log staat ook: "improve ci+ connection"
http://www.samsung.com/nl/support/mod...-downloads

TIP: Firmwares updaten is echt een last resort optie. Dus dit pas doen als al het andere is mislukt!!! Als het namelijk mislukt dan moet er een monteur langs gaan komen.
Ik heb het met een Sony TV wel moeten doen omdat beeld met ci+ regelmatig vast zat. Met firmware update was dit verholpen.

Je kunt ook altijd gewoon even de helpdesk morgen bellen om zeker te weten dat je kaart geactiveerd is in het systeem want dat gaat ook wel eens mis !!!

Automatisch samengevoegd met vorige post op: april 18 2012 21:11:19:
Hee Johan, kun je nou al digitaal van je 3d samsung genieten ? Of zit je nog steeds analoog naar een wazig scherm te kijken ? Think
Gewijzigd door Nicholas op 18-04-2012 21:11
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
johan11941
Bedankt, maar ik moet het nog instellen, dit doe ik in het weekend, maar ik kijk nog analoog, maar het beeld is van deze TV grandioos en nu ook al heel scherp en helder , een fantastische TV, dus met het digitale moet hij nog beter worden, vooral op 3D en op het web.
 
kobus1960
Zo, dan ga je wat beleven, het verschil met Analoog en Digitaal HD is een
wereld van verschil, schrikt niet Grin
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Module', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
STORING CI+ MODULE Digitale radio of televisie storing : 18 01-01-2017
Verzamelklachtentopic Ziggo terugplaatsen ci+ update @Smit module (Paarse en blauwe) Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 11 17-07-2014
module Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 12 19-06-2014
CI+ module Digitale radio of televisie storing : 10 01-04-2014
CAM-module voor PC? Digitale radio en TV via de PC : 7 23-12-2013
Advertentie