obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen en configuratie van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
aansluiting cisco hd recorder op dvd
machinist1964
Hallo allemaal, ik heb sinds kort een pakket van ziggo met hd recorder van cisco.
Ik heb nu mijn oude dvd recorder van panasonic via scart aangesloten op de cisco.
Alleen waar moet ik nu in het menu van de cisco zoeken waar de externe recorder staat, in menu kan ik niets vinden???
 
Black Tiger
Die kom je bij mijn weten niet in het menu van de Cisco tegen, ik zou ook niet weten wat de dvdrecorder opeens in het menu van de Cisco zou moeten doen.
Een videorecorder vond je vroeger ook niet in het menu van de TV of in het menu van de dvdrecorder.

Je moet hem echter wel kunnen benaderen.
Het lijkt me dat je hiervoor de Cisco op AV moet zetten om de scart aan te spreken.
Dus ik zou de AV knop op de Cisco afstandsbediening proberen.
Greetings, Black Tiger
 
machinist1964
Oke bedankt voor je antwoord maar......met de av knop kan ik alleen de tv omzetten van de verschillende inputs en niet de cisco :-((
Toch alvast bedankt voor je moeite, ziggo zelf geeft trouwen in dit soort gevallen een 0900 nummer wat ik zeer schandalig vindt
 
kobus1960

Quote

machinist1964 schreef:

Oke bedankt voor je antwoord maar......met de av knop kan ik alleen de tv omzetten van de verschillende inputs en niet de cisco :-((
Toch alvast bedankt voor je moeite, ziggo zelf geeft trouwen in dit soort gevallen een 0900 nummer wat ik zeer schandalig vindt


Tiger wijst hier natuurlijk wel op de ABD van de Cisco.
Heb je ook telefonie van Ziggo? Gewoon 1200 bellen.
 
Black Tiger
Ja klopt, je stelde je vraag over de Cisco, dus uiteraard ook de AV knop gebruiken van de Cisco afstandsbediening anders gaat het inderdaad niet werken.Wink

Met een beetje geluk hoef je de helpdesk dan niet meer te bellen en zoja, zie de tip van Kobus1960.
Greetings, Black Tiger
 
junkonwheels
zo ver ik weet werkt dit niet ivm copy beveileging normaal sluit je de apparaten aan op je tv voorbeeld hdmi 1 dvd recorer en hdmi 2 je hd recorder


de manier die jij graag wil gaat denk ik niet werken maar zeker weet ik dit niet
 
machinist1964
Inderdaad, gebruik 1 hdmi voor de mediaplayer en de andere voor de Cisco, op 1 of andere manier werkt de scart ook niet erchtstreeks op de tv vanaf de dvd recorder, panaonic viera tv en recorder
 
Black Tiger

Quote

op 1 of andere manier werkt de scart ook niet erchtstreeks op de tv vanaf de dvd recorder

Dat mag normaliter niets met copieerbeveiliging te maken hebben. Is je scartkabel wel in orde?
Greetings, Black Tiger
 
machinist1964
Ja, ik heb 3 verschillende geprobeerd hihi, ga van de week nog wel effe verder knoeien.
Denk maar dat ik een nieuwe dolby set ga kopen met 5 hdmi ingangen ben ik van alles af....
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'aansluiting cisco hd recorder op dvd', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
Ziggo aansluiting niet opgeleverd nieuwbouw Algemeen : 3 25-10-2019
2 X Cisco 8485 DVB Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 22-02-2019
Cisco 8485 DVB Storing : 4 09-02-2019
Advertentie