obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Hebben storingen op andere diensten invloed op internet verbinding ?
Nicholas
Wat ik me al een tijdje afvraag: Stel, er is een storing met bijvoorbeeld interactieve televisie in een bepaald gebied. Op dit moment speelt dat overigens veelvuldig.

Kan dat dan ook van invloed zijn op de internetverbinding? Ik begrijp wel dat al dat verkeer via gescheiden kanalen gebeurd maar ze gaan bij een storing toch aan het systeem sleutelen, zaken veranderen, etc. En wie weet schuift er dan wel eens een bitje over naar een ander kanaal ofzo...

Geen idee of dit zo is maar ik zag bijvoorbeeld in een andere topic dat bij Zippo problemen nu opgelost leken (door ferriet kraal, etc.) In zijn postcode gebied zijn ook veelvuldig storingen met interactieve tv.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
kobus1960
Ik denk dat Piotje daar een fijn antwoord op kan geven.
Zippo had/heeft idd een raar probleem wat op jouw suggestie
zou kunnen duiden. Ik ben ook wel benieuwd eigenlijk. Helpless
 
Monteur_kees
tja,

momenteel worden er werkzaamheden uitgevoerd aan itv platform ( upgraden )
storingen aan itv zouden geen storingen mogen veroorzaken bij internet

maar een versterker die een te hoge versterking heeft
kan wel degelijk van invloed zijn op alle diensten

gr, Piotje Smile
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
Nicholas
@piotje: o.k. In feite zeg jij dus: zet de vlam van je aansteker niet te hoog want anders heb je kans dat de vlammen overslaan. ? Om maar even een beeldspraak te gebruiken Cool

Ik stelde deze vraag overigens omdat ik me altijd verwonder hoeveel verschillende soorten data je niet over zo'n kabel kan gooien en dat het dan nog allemaal werkt ook. Een goede scheiding van die kanalen lijkt me dan van cruciaal belang.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hebben storingen op andere diensten invloed op internet verbinding ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Ziggo biedt heel Amsterdam gigabit-internet Ziggo nieuws : 1 13-10-2020
Ziggo herstart landelijke uitrol gigabit-internet in Hoogvliet Rotterdam Ziggo nieuws : 1 28-07-2020
Ziggo biedt heel Rotterdam gigabit-internet Ziggo nieuws : 1 10-03-2020
Advertentie