obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
CI Kaartadapter
johan11941
Hallo ik heb een vraag, ik ben in het bezit van een Samsung 20A350 met bij geleverde CI Kaartadapter, maar hoe krijg ik deze op mijn TV, ik heb de sticker verwijderd, maar hij gaat er niet in , het lijkt wel of hij wordt tegen gehouden bij de ingang om hem vast te drukken, wie weet raad om dit op te lossen
 
Nicholas
Even een tipje: Je hebt precies dezelfde vraag hier al zo'n 10 dagen geleden gepost. http://ziggo.gebruikers.eu/forum/view...&pid=20674
Het is handiger om in datzelfde topic dan verder te gaan. Anders gaan zaken zo door elkaar lopen. Cool

Ik heb overigens geen idee waarom je die kaart er niet in krijgt. Maar ik denk met je meer hoor. Wink

Ik lees overigens net bij Hardwareinfo jouw zelfde vraag en daar geven ze ook al de tip om even de helpdesk van samsung te bellen.
Maar wat je ook gewoon even zou kunnen doen is dat ding meenemen naar de winkel en als je daar vriendelijk vraagt of ze je even willen
helpen om die adapter erin te zetten dan is het zo geklaard. Jij zit al sinds februari te "ploeteren" en zij doen dan gewoon in 10 seconden.
Gewijzigd door Nicholas op 03-05-2012 15:11
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
johan11941
Bedankt, maar ik dacht dit is een ander onderwerp, dat ander ging over de Humax, maar ik wil eigenlijk mijn TV gebruiken met de module en volgens mij moet hij toch wel passen maar dat lukt niet hij wordt ergens tegen gehouden, er zat een sticker op met hoe je moet plaatsen maar dat lukt dus niet van daar mijn zoek tocht naar de oplossing om op deze manier digitaal te kijken en met 1 afstandbediening.
Maar ik blij dat je mee denkt
johan1276
 
kobus1960
Welk merk/type adapter en welk merk/type tv?
Kijk wel uit met het indrukken van die adapter, een PCMCIA kaart
Als je de pinnen je tv scheef drukt is het gebeurd.
 
johan11941
Het is een Samsung 20A350 en daar is de Kaartadapter bij geleverd, de plaats waar je hem moet in doen is afgeplakt met een sticker, het is moeilijk uit te leggen, ik weet niet of je hier een afbeelding kan bij voegen, dit systeem wordt alleen toegepast op Led/Lcd schermen omdat die zo plat is om er een te bouwen.
 
kobus1960
Bedoel je deze?

Monitor-Samsung-LCD-TV-LED-T20A350-20%26%2334%3B-1600x900.3322_1333540743
 
johan11941
Zo te zien wel en daar zit hij op die adapter want in dat gleufje doe je de module en snart card
 
kobus1960
Ja, de module past maar op 1 manier, de Card op 2 manieren, waarvan er maar 1 werkt.
Past je module niet meer, vrees ik toch dat de adapter beschadigd is geraakt bij de pogingen.

Of is de module-adapter niet te plaatsen?
Dan het hele spul even oppakken en naar de winkel.
Zoals Nicholas al zei, die doen dat in minder dan een minuut.
 
johan11941
Het gaat om de adapter die je in de TV moet plaatsen om de module in te doen, want een module heb ik nog, zolang ik die adapter niet in plaatsen heb het ook geen zin om een module te kopen, maar ik heb TV al een tijdje in gebruik als Analoog en nu met de Humax op digitale en toen gekocht bij Gamma dus dat schiet ook niet op om daar weer terug te gaan, maar het gekke is ik heb er 2 gekocht een voor mijn Vrouw als Monitor/TV en die is het zelfde met de zelfde adapter maar past ook niet, maar de zelfde adapter past wel op mijn Samsung E8000, dus ik weet niet of er ergens een beveiliging zit die de adapter tegen houdt.
 
kobus1960
Beste Johan, dit keer een laatste (herhaalde) tip.
Ga naar de winkel met dat ding en laat de verkoper m plaatsen.
Die zijn daar handig in. Zo meteen sloop je wat en is het over.Annoying
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'CI Kaartadapter', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie