obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wil je meer apparatuur aansluiten op je internetverbinding dan heb je een router nodig. Ziggo levert nu de Ubee EVW3200 en de Cisco EPC3925, daarin zit al een router met wifi.
 Onderwerp afdrukken
C903IP camera
jqwhagen
Kan camera beeld alleen in buurt van de router ontvangen. Internet adres werkt niet buiten bereik van router. Wie weet de oplossing.
 
Nicholas
Ik weet niet hoeveel meter die camera van de router staat (en of er nog muren tussen zitten enzo..) maar het kan zijn dat je sweex router niet zo geschikt is. Andere oplossing kan zijn. Router verplaatsen (van de muur afzetten of hoger zetten kan wel eens helpen.) Of andere router kopen met een beter draadloos bereik.

Of een waakhond nemen. Grin
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
kobus1960
Ik kan m ook niet ontvangen Grin
Beetje meer info zou je kunnen helpen, zoals Nicholas al probeert.
 
jqwhagen
De router is niet het probleem, maar als ik (bijv.) in een andere plaats ben dan heb ik natuurlijk geen bereik naar mijn router en dan kan ik het beeld ook niet meer bekijken.
De vraag is dan ook, is dat wel mogelijk en hoe dan.
 
Nicholas
Ik snap er even niks meer van Helpless

Bedoel je misschien dat je vanaf een andere locatie (dan je eigen huis of wat dan ook) via internet je beeld wil bekijken ?
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
kobus1960
Aha, je wilt het IP adres van je cam forwarden om m via
internet te kunnen bekijken. Is dat het verhaal?
1 Ding heb je dan wel, dat werkt niet zomaar vanaf je
computer in huis. Alleen vanaf buitenaf. De cam blijft wel
met de software geleverd bij die cam thuis te bekijken.
Welke poort wil de software forwarden? 80 of 8080?
Welk modem heb je? Of welke router staat erachter?
 
Monteur_kees
Een tip

zorg dat er niet te veel emailtjes worden gegenereerd indien de camera een beweging detecteert, dit zou wel eens als spam gezien kunnen worden
verder is het zo dat deze camera`s ook op 2,4 Ghz werken en het wifi verkeer van andere apparaten behoorlijk kunnen verstoren

mvg, Piotje
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
valtino
ik ben het niet zo eens wat Piotje zeg routers kan je ook op een ander kanaal zetten waar het een beetje rustig werkt en wel bijna all webcams werken op 2,4 Ghz maar een beter uitleg geven kan ook aan de mensen
ze vragen alleen hoe je hem kan zien buiten huis en hoe ze het kunnen doen

ik zelf heb ook zo webcam en je kan er ook van buitenhuis kijken maar ik heb geen router van ziggo ik heb er 1 zelf gekocht

ik zal wat vertelen hoe je het kan doen
als je met windows 7 zit zal het niet zo gaan dat windows port 80 gebruikt
voor windows xp is dat geen probleem als je met windows 7 zit maak even de port anders van je webcam voorbild 8001 laat je webcam activeren met je router als je dit al heb gedaan ga je naar je router en login de router zoek naar het menu forwarden als je deze heb gevonden zet daar het ip aderes van de cam in en de port dat je dit allemaal heb gedaan dan sluit je webpagina af van de router maar nu wil je hem zien buitenhuis en dat kan je hoef daar maar 1 ding voor te doen ga naar https://www.dlinkddns.com/ en maak daar een profie als je dat heb gedaan hoef je daar alleen het ip in tevoeren van je ip cam en slaat het op en log er dan uit je kan de webcam dan ook zien buiten huis voorbild http://ziggo.dlinkddns.com:en hier jou port van de webcam/ dit werkt 100% ik heb het zelf nog niet uitgeprobeerd met de webcam c90ip de link wat daar in staat want die werk ook maar ik zelf weet niet of die ook buiten huis zal werken dat is dan de link http://g9469.gipcam.com:en jou poort hier/ maar die van http://ziggo.dlinkddns.com:en hier jou port van de webcam/ die werkt wel buitenhuis en zo moet je het doen als in je router ook een blokje in staat bij forwarden en die is leeg vink hem aan anders zal hij niet werken
 
Nicholas
Goeie uitleg. Maar toch mis ik een aantal punten.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
kobus1960
@valtino, om Nicholas z'n cryptische antwoord wat te verhelderen.
Ik kom niet uit je verhaal, ik wil niet bot zijn, of je beledigen.
Verre van dat. Frown
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'C903IP camera', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
IP Camera Hardware instellingen : 73 20-10-2018
Ip adres. Camera’s Algemeen : 9 19-11-2017
Camera op internet WAN IP-forwarding? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 10 08-09-2017
Ubee modem icm ip camera probleem Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 23 30-08-2017
klein thuisnetwerk maken met ip camera Eigen netwerk : 2 06-02-2015
Advertentie