obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nieuwsgroepen / Newsgroups. Welke download programma's zijn er en wat zijn de instellingen? Grabit, Bitcomet, Bittorrent, nzb, spotplanet, spotworld, ftd, etc. Blokkeert Ziggo poorten.
 Onderwerp afdrukken
Download limiet
Dexje
Ik overweeg om het alles in 1 plus pakket te nemen.
Ik heb nu een payserver (Hitnews) is het nu zo dat ik toch van Ziggo een dl- limiet aan mijn broek krijg?
Kloppen die snelheden wel in de praktijk?

Graag, wat zeg ik? HEEL graag Hoor ik jullie antwoorden
 
Nicholas
Als je via je payserver blijft downloaden krijg je natuurlijk geen download limiet.
Via de nieuwservers van ziggo wel (bij een plus pakket.)

Ik heb zelf een extra pakket (onder andere omdat ik geen download limiet bij de ziggo nieuwsgroepen wilde) maar ik kan je zeggen dat ik er alles behalve tevreden mee ben. (veel incompletes & trage snelheid.)

Lekker je payserver houden! Dan heb je een fatsoenlijke snelheid, goede retentie, etc.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
kobus1960
Alles in 1 plus (klik) heeft een DL limiet van 50Gb per maand.
De download snelheid hierbij is plm. 1,5 รก 2 als je geluk hebt, met een retentie van
tientallen dagen. Payserver geeft 8 Mb download (hang af van je payserver abbo)
Retentie is altijd langer. Dus ik ga met Nicholas mee, hou fijn je payserver!!
 
Dexje
Hartelijk dank.
Ik geloofde dat ventje zan Ziggo al niet, die beweerde dat je met een payserver geen limiet bij ziggo hebt
Dan hou ik de tv van ziggo en glasvezel van xs4all 50 mb, dan zit ik wel goed, denk ik
 
Nicholas
Ja maar dat ventje had wel gelijk. Met een payserver heb je ook geen limiet bij ziggo !

Dat is juist wat ik zei. Alleen als je via de nieuwsserver van ziggo download heb je een limiet !
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
kobus1960
Ik zou zeker glasvezel van XS4all houden, die gaan medio dit jaar naar 200Mb.
De dochter van KPN gaat de nieuwe standaard in glasvezel zetten!!
 
Dexje
Oke Nicholaas dan had ik je niet goed begrepen, dank voor je geduld om het me duidelijk te maken.
Kobus1960, Mmmm 200 mb dat ik toch ook wel erg aantrekkelijk he
 
kobus1960
Yep, even een andere vraag, bevalt dat glasvezel?
Stabiel?Geen hickups?Storingen?Geboden/geleverde snelheid?
 
Dexje
@Kobus1960
Ik heb het nog niet, pas bij 30% van de inwoners leggen ze het aan en ik moet dus een beslissing nemen, ik gok het maar, zit er hooguit 1 jaar aanvast
 
kobus1960
Ohh, oke, bij Ziggo heb je 1 maand opzeg termijn.
Dan is de keuze weer anders.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Download limiet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Download snelheid probleem Snelheid : 3 13-05-2015
Ziggo test veel hogere up- en download snelheid. Ziggo nieuws : 5 15-01-2015
Wel download geen upload Storing : 3 29-10-2014
download limiet. Nieuwsgroepen : 2 25-08-2014
7 Mbit download, 15 Mbit upload ?!? Snelheid : 9 28-02-2014
Advertentie