obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info en vragen over de verschillende Ziggo modems en WiFi, poorten, portforwarding en de firewall instellingen. Modems: Horizon Mediabox GW-7400, Cisco EPC 3925 WiFi, Cisco EPC 3928 WiFi ,Ubee EVM 3200, Ubee EVW 3200 Wifi (Ambit EVW320B), Ubee EVW 321B Wifi, Ubee EVW 3226 Wifi. En de oudere modems: Motorola SBV 5100e, SBV 5101e, SBV 5120e, SBV 5121e, Arris CM450B, TM401B, TM501B, TM702B, Ubee EVM 320B, Cisco EPC 3212.
 Onderwerp afdrukken
Ubee evw3200 mogelijk binnenkort nieuwe firmware
Nicholas
Ik hoor steeds meer geruchten dat de nieuwe firmware voor de Ubee evw3200 zeer binnenkort gaat uitkomen (voor juni of op 1 juni a.s.)
Misschien dat Piotje dit kan bevestigen ?
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
kobus1960
EVM rules. Annoying
 
Nicholas
Jaja....... altijd weer die eeuwige EVM. Pfft Maar straks met die nieuwe firmware heb je een bereik van meer dan 100 meter en nooit meer volgelopen caches en voornamelijk ook nooit meer rare firewall waarschuwingen. Grin

By the way.... voor die cisco komt er ook een update, weet alleen niet of die ook gelijktijdig uitgerold gaat worden.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
Bitfreak
Als het goed is heeft de EVW inmiddels firmware 9.9.2009.
 
Black Tiger
Deze staat nu op de Cisco 3925, dus zal hem eens in de gaten houden:
Firmware Version: epc3925-E10-5-v302r125533-111028c-ZIG

Dat is volgens mij al andere dan ik in het begin had, aangezien ik er een paar opties c.q. tabbladen bij heb. Maar hij is nog steeds redelijk bang voor 100mbit netwerkkaarten, zij het iets minder, maar niet veel.
Greetings, Black Tiger
 
Nicholas
Heb net even de stroom eraf gehad en inderdaad Nieuwe firmware staat erop!!

Quote

Hardware Version 3.9.2
Software Version 9.9.2009


Moet nog even kijken of er verder zichtbare veranderingen zijn (extra opties of iets dergelijks.) Ga ook in de gaten houden of die rare firewallmeldingen die ik met oude firmware had nu ook weg zijn.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
Bitfreak
Deze firmware moet in ieder geval de telefonie problemen oplossen.Clap
 
kobus1960
Ik las ergens dat WiFi behang vanaf 1 september bij Ziggo verkrijgbaar is?
Dit om de aangekondigde 100m bereik te garanderen. Klopt dit?
Ik ben ff de bron kwijt, of pleur ik nu alles door elkaar..........Helpless
 
Nicholas
Ja, je haalt nu wat zaken door elkaar. Dat wifi behang waar jij over spreekt is WEW behang (Wireless Extender Wallpaper.) Daarmee is een afstand van 100 meter gegarandeerd. Wat ik pas bedoelde, en wat in Frankrijk volgende maand in de winkel ligt is WBW behang (Wifi Blocking Wallpaper.)

Grote kans dat je straks flinke korting krijgt op WEW behang aangezien Ziggo hierbij gebaat is.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
briolet

Quote

Nicholas schreef:[/url]

Heb net even de stroom eraf gehad en inderdaad Nieuwe firmware staat erop!!

Quote

Hardware Version 3.9.2
Software Version 9.9.2009


Moet nog even kijken of er verder zichtbare veranderingen zijn (extra opties of iets dergelijks.) Ga ook in de gaten houden of die rare firewallmeldingen die ik met oude firmware had nu ook weg zijn.

Bij mij gisteren nog niet na stroomloos maken. Maar vanmiddag heeft ziggo de kastjes in de straat vervangen. Direct daarna stond de nieuwe firmware er wel op. Dus hebben ze eerst gewacht tot de hardware in orde was. Kan ook toeval zijn natuurlijk.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ubee evw3200 mogelijk binnenkort nieuwe firmware', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe tarieven Ziggo nieuws : 1 13-05-2022
Firmware update SmartWifi pods Algemeen : 6 23-02-2022
belscript en slecht informeren nieuwe klanten Klacht over Ziggo : 4 13-12-2020
Nieuwe tarieven per 1 juli 2020 Ziggo nieuws : 9 29-05-2020
Nieuwe GIGA snelheid bij Ziggo Zakelijk Ziggo nieuws : 1 16-10-2019
Advertentie