obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de firmware van modems, routers, decoders. Wat is de nieuwste firmware. Hoe kan ik mijn firmware versie vinden. Zelf een firmware upgrade gespot, deel het met ons.
 Onderwerp afdrukken
[Zwarte cisco decorder] Officiele firmware er op
Hendrikschoenveter
Hallo iedereen,


Ik hoop dat ik hier aan het juiste adres ben om een ervaringsdeskundige te vinden met het aanpassen van de firmware van de zwarte Cisco interactive TV decoder, welke geleverd wordt door Ziggo. Helaas heeft de zoekfunctie in deze geen relevante resultaten opgeleverd.

Het is de bedoeling, dat op de cisco weer de originele firmware komt te staan zonder de beveiliging van Ziggo en logo's van Ziggo. Reden: overstap naar een andere provider.

De andere provider verstuurd zonder dat het pasje nodig is, via een ethernet met rj45 aansluiting digitale televisie rond. Aangezien de Cisco ook een ethernet aansluiting heeft, is het dus de bedoeling dat er kan worden TV gekeken en de extra functies, waaronder pauzeren en openemen, kan worden gebruikt met de nieuwe provider, over de ethernet poort.

Is het iemand al eens gelukt, gaat mijn manier van denken hier de mist in en wil het sowieso niet... oftewel alle tips en commentaren zijn welkom.
 
Monteur_kees
Hendrikschoenveter,

Dat is niet mogelijk
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
Nicholas
Er zijn overigens wel mensen die pogingen hebben gedaan om toegang tot de firmware te krijgen maar dat is niemand gelukt voor zover ik weet. Is ook logisch dat de boel goed zit dichtgetimmerd natuurlijk. Er zijn nogal wat commerciele belangen mee gemoeid (zowel voor cisco, voor ziggo alsmede voor de contentaanbieders.) Die partijen werken nauw samen om het spul goed te beveiligen.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
Black Tiger
Even los van bovenstaande reacties waar ik het mee eens ben...

Als je overstapt naar een andere provider krijg je normaliter van hun ook bijbehorende apparatuur dus ik zie het probleem niet zo.

Daarnaast dien je normaliter de Ziggo modems terug te sturen. Dus ik zou daar even naar kijken of even afwachten tot je daar bericht over krijgt.
Greetings, Black Tiger
 
PWeb
@ piotje. Is het wel mogelijk om de ziggo firmware te krijgen? Ik wil graag op mijn kastje de Ziggo firmware namelijk!
 
Monteur_kees
@ PWeb,

de firmware is niet los te krijgen of er op te zetten
de firmware wordt per provider ontwikkeld en via het kabelnetwerk geupload

gr, Piotje
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
PWeb
Dus ik heb nu zo'n kastje voor de sier.... Is er niet iets van een servicepunt waar ik langs kan waar ze het er voor mij op kunnen zetten? Of is het echt een kwestie van op marktplaats zetten en weg ermee?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[Zwarte cisco decorder] Officiele firmware er op', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Firmware update SmartWifi pods Algemeen : 6 23-02-2022
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
2 X Cisco 8485 DVB Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 22-02-2019
Cisco 8485 DVB Storing : 4 09-02-2019
Advertentie