obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info en vragen over de verschillende Ziggo modems en WiFi, poorten, portforwarding en de firewall instellingen. Modems: Horizon Mediabox GW-7400, Cisco EPC 3925 WiFi, Cisco EPC 3928 WiFi ,Ubee EVM 3200, Ubee EVW 3200 Wifi (Ambit EVW320B), Ubee EVW 321B Wifi, Ubee EVW 3226 Wifi. En de oudere modems: Motorola SBV 5100e, SBV 5101e, SBV 5120e, SBV 5121e, Arris CM450B, TM401B, TM501B, TM702B, Ubee EVM 320B, Cisco EPC 3212.
 Onderwerp afdrukken
Arris TM702b perikelen ??
coyote
Hallo,
Ik heb een probleem met mijn verbinding.
Als ik mijn laptop met een draadje verbind met het modem gaat alles prima: Prima verbinding.
Maar, als ik een router met modem verbind krijgt de router meestal geen IP adres, of de verbinding valt na korte tijd (1minuut) uit.
De verbinding is nooit helemaal stabiel geweest, om de week was er wel een probleempje, maar met stekkers er uit en na 2 min weer er in leek alles verholpen.

De routers die ik heb gebruikt de afgelopen dagen: Linksys C610 (met originele en DD-WRT firmware) en een Draytek 2130VN (1.5.1 en 1.5.2 firmware)
Alles op fabrieksinstellingen. MTU op automatisch. 30-30-30 reset op Linksys router en modem gedaan, reset op Draytek, kabels gewisseld.

Ik begin ten einde raad te raken.. Heeft iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn???

Hartelijk dank,

Co
2497BD
 
Nicholas
Ik heb zelf geen arris modem dus kan je helaas niet verder helpen maar ik lees wel her en der op internet dat er wel meer problemen zijn met het arris modem in combinatie met diverse routers.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
kobus1960
Heb je, voor de router, de settings zoals in klikkerdeklak (onderschrift) geprobeerd?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Arris TM702b perikelen ??', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen Arris modem en Linksys WRT120N draadloos WiFi, draadloos netwerk : 6 21-08-2011
eurodocsis 3.0 modem /arris Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 9 17-08-2010
Arris modem TM702B Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 8 23-04-2010
Arris TM702 wachtwoord Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 7 14-10-2009
Arris 702 (verhoogde snelheid) problemen, mijn Motorola werkt weer als vanouds Storing : 44 06-10-2009
Advertentie