obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
Nederland wint de UEFA EURO 2012
Ja Ja 9%[1 stem]
Nee Nee 27%[3 stemmen]
Nee, geen schijn van kans Nee, geen schijn van kans 27%[3 stemmen]
Nee, maar ze eindigen hoog Nee, maar ze eindigen hoog 36%[4 stemmen]
Totaal stemmen : 11
 Onderwerp afdrukken
UEFA EURO 2012, EK voetbal
Zippo
De eerste 2 wedstrijden zijn gisteren gespeeld.

Polen - Griekenland: 1 - 1
Rusland - Tsjechie: 4 - 1

In mijn ogen leek het erop dat gastland Polen koste wat koste in het toernooi gehouden moest worden, gezien enkele twijfelachtige beslissingen van de scheidsrechter. Ik ben benieuwd of jullie die mening delen.

Wie durft er een voorspelling te doen voor vanavond?


Mijn voorspelling:
Nederland - Denemarken: rust 0 - 1, einduitslag 2 - 1
Duitsland - Portugal: rust 1 - 1, einduitslag 3 - 1
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
MisterSenseo
Die twijfelachtige beslissingen van de scheids is gewoon zijn karakter......Pfft
Jouw voorspelling deel ik bijna helemaal alleen andersom :
1e wedstrijd 3-1, 2e wedstrijd 2-1 waarbij ik de rust nooit weet te voorspellen.......Wink


P.S : welke gek heeft geroepen dat we geen schijn van kans maken ?!?!?!?
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Zippo

Quote

MisterSenseo schreef:

P.S : welke gek heeft geroepen dat we geen schijn van kans maken ?!?!?!?


Ikke! Boxing
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Nicholas
Mijn voorspelling:

Nederland wint met 2 punten verschil.

Van Bommel maakt een fout wat maar net goed afloopt.
Van Persie mist een uitgelezen kans
Jacobsen (denemarken) zorgt voor een verrassing

In de rust is er onenigheid tussen een aantal spelers van Oranje. Van Marwijk moet zijn uiterste best doen om de gemoederen te bedaren. De onenigheid zorgt ervoor dat er tactisch gezien kleine veranderingen plaats vinden.

Dat is mijn voorspelling en daarmee zul je het moeten doen.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
Zippo

Quote

Nicholas schreef:

Dat is mijn voorspelling en daarmee zul je het moeten doen.


Bespeur ik daar de rijdende rechter? Ik zou die man wel eens hollend op een voetbalveld in een scheidsrechter pakje willen zien. Hij zou het best goed doen, alleen moet die dan wel iets sneller een oordeel vellen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Nicholas
ROFL Ja, klopt.

En voor de geïnteresseerden: Ten tijde van de wedstrijd staat Sirius precies parallel aan aan de ster Phalanos in het Andromeda stelsel. Dat komt maar eens in de driehonderdduizend jaar voor. Door minieme verschillen die daardoor optreden in de zwaartekracht krijgt Stekelenburg het vanavond nog lastig.
Gewijzigd door Nicholas op 09-06-2012 15:08
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
Zippo
Nou de ruststand had ik al goed voorspelt. Als de rest ook uitkomt ben ik tevreden.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Black Tiger
Ik heb geen verstand van voetballen en ben ook geen liefhebber.
Had eerst de neiging hetzelfde als Zippo te stemmen, maar ben toch wat positiever en heb dus voor de gewone "nee" gekozen.
Momenteel staan ze met 0-1 achter dus da's geen goed teken. Ik vertrouw niet op de einduitslag van Zippo.Wink
Greetings, Black Tiger
 
Nicholas
Ja, mijn voorspelling over de discussie in de rust komt ook uit.

en ook het zwaartekrachtverschil. Er gingen veel ballen van Oranje net over.
En vergeet Stekelenburg niet !
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
Zippo
Wat een teleurstelling, dit had ik niet verwacht. Maar het zit oranje ook niet mee een terechte penalty werd niet gegeven na hands van een Deen.

De oranje leeuw druipt straks af met de staart tussen de benen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'UEFA EURO 2012, EK voetbal', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
VPN Unlimited Lifetime Subscription ~38 Euro Internetbeveiliging : 54 29-03-2018
Alles in 1 per 1 juli 1 a 2 Euro duurder voor ex-UPC klanten Ziggo nieuws : 4 27-05-2015
Extra voetbal zenders Klacht over Ziggo : 6 28-01-2014
Ziggo sociaal jaarverslag 2012 Ziggo nieuws : 2 26-03-2013
Aangifte programma 2012 Algemeen : 3 07-03-2013
Advertentie