obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo-abonnees kunnen o.a. films en uitzending gemist bekijken via Interactieve TV. Met Video On Demand betaald men per film. Geschikte decoders en CI+ modules voor de ontvangst van digitale Interactieve TV: Humax IRHD 5300c, Humax 5100c, Humax IRHD 5200c, Humax IRHD 5400c, Samsung SMT-C7140, Cisco 8485. Cisco 8455, Samsung SMT-H3102d, Smit Interactieve CI+ Module, Quantis Interactieve CI+ Module.
 Onderwerp afdrukken
Supertrage Interactieve TV
Black Tiger
Sinds de recente werkzaamheden in ons gebied werkt de ITV op m'n Cisco vreselijk traag.

Met name als je langs de films bladert lijkt ie gewoon soms te hangen. Maar dan laat je hem een minuutje of twee staan en dan opeens is ie weer een stukje verder. Dus hij hangt zich niet helemaal op. Ook voor de rest is de ITV zeer traag.
Bij uitzondering krijg ik wel eens "server niet bereikbaar" maar dan gaat ie toch door. Tot nu toe heb ik die melding slechts 1x gehad.

Ik heb hem wel al herstart door de stroomknop achter uit te zetten, even te wachten en dan weer aan te zetten, maar dat heeft niet mogen baten.
Voor de werkzaamheden was dat probleem er niet bij mijn weten.

Iemand een idee?
Greetings, Black Tiger
 
MisterSenseo
Echt een idee erover heb ik niet maar wel dezelfde ervaring bij mijn schoonouders met een 8455 Cisco.
Die laatste update is toch niet helemaal alles.
Ik dacht dat het zooitje gereset moest worden en heb dat ook gedaan maar inderdaad hetzelfde probleem als jij hebt.........;(
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Black Tiger
Bijzonder jammer dus. Modem is verbetert, ontvanger verslechterd.Sad
Greetings, Black Tiger
 
kobus1960
Ziggo moet op gaan passen, Reggefiber staat op de loer op elke straathoek, Whip
 
MisterSenseo
BEWARE !!!!!!!.......ROFL
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Black Tiger
Nou, met die langzame besluitvorming van de Gemeente Maastricht staat Reggefiber hier aan de rand van de stad en komt voorlopig geen stap verder.Sad
Greetings, Black Tiger
 
kobus1960
Maastricht zal wel moeten, orders vanuit Brussel, Kroes heeft besloten.
Iedereen dient een supersnelle internet aansluiting in de woning te hebben.
Of je m benut is een ander verhaal, de voorziening moet aanwezig zijn.
Ook zoiets, als je m weigert, wat uiteraard mag, terwijl het gratis is, en je
verhuist, kan de volgende bewoner m alsnog eisen, op jouw kosten, dan is
ie niet meer gratis.
 
Black Tiger
Volgende bewoner mag hem niet eisen op mijn kosten volgens mij. En we krijgen hem ook niet gratis. Of bedoel je de aansluiting tot in huis? Dan is het anders.
In Meerssen werd hij ook aangelegd als meer dan 30% van de bevolking hem wilde.

Ik wil nog wel eens zien hoe dat werkt. Gratis is leuk, wat mij betreft mogen ze gratis de kabel naar binnen trekken. Maar echt een abonnement hoef ik nog niet, de kosten zijn niet interessant genoeg momenteel.

Maastricht is zich momenteel al meer dan 1 jaar aan het beraden over de aanleg. Is toch te gek om los te lopen?
http://glasvezelgids.nl/cda-wil-snel-glasvezel-in-maastricht/

Anyway, dat is eigenlijk een beetje off-topic. Ik zou graag weten van iemand (misschien iemand van Webcare?) of die trage ITV gefixed gaat worden binnen afzienbare tijd of dat daar een workaround voor is.
Greetings, Black Tiger
 
kobus1960

Quote

Gratis is leuk, wat mij betreft mogen ze gratis de kabel naar binnen trekken.


Dat is ook de opzet van Kroes/Brussel.
 
briolet

Quote

Black Tiger schreef:In Meerssen werd hij ook aangelegd als meer dan 30% van de bevolking hem wilde.

Ik wil nog wel eens zien hoe dat werkt. Gratis is leuk, wat mij betreft mogen ze gratis de kabel naar binnen trekken. Maar echt een abonnement hoef ik nog niet, de kosten zijn niet interessant genoeg momenteel.

Bij ons hetzelfde. De aansluiting ligt momenteel bij de voordeur. Over enige tijd komen ze hem tot in de meterkast verlengen. Bij een vergelijkbaar abonnement zijn de kosten ca 10 euro per maand duurder dan wat ik nu heb. Dat is toch 120 € per jaar. Ik neem voorlopig geen abonnement, ook al ligt de kabel er. Als ik later besluit om toch een abonnement te nemen moet ik alsnog de aansluitkosten van 240 € betalen. Maar als ik dat de eerste twee jaar toch niet doe is dat altijd nog goedkoper dan nu al elke maand 10 € meer te betalen.

En over twee jaar zijn de behoeftes misschien radicaal anders en ben ik blij dat die aansluiting zelf er al ligt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Supertrage Interactieve TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
storing interactieve televisie van Ziggo Storing : 4 22-11-2016
Loewe Connect ID TV met Interactieve CI+1.3 Digitale radio of televisie storing : 5 24-07-2015
Melding E48-32 met nieuwe interactieve hd recorder Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 8 28-03-2015
Ziggo legt kijkgedrag interactieve televisie vast Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 8 09-02-2015
Interactieve HD Recorder Ziggo Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 8 13-01-2015
Advertentie