obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van en over Ziggo" posten.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo hotspots.
Nicholas
@Briolet: Ja, dat van die onversleutelde wachtwoorden was mij ook al opgevallen. Bijzonder slordig en ook onbegrijpelijk.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
MisterSenseo
Mag ik mezelf gelukkig prijzen dat ik de "oude" niet draadloze Ubee heb ???
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
kobus1960
uhhh, stel dat Ziggo hier zo maar bij kan, kan naar mijn idee namelijk.
Hoe veilig ben je dan nog? Zodra ik ff tijd heb gaat de EVM weer op het
paneel, dit vertrouw ik niet helemaal. Shock
 
MisterSenseo
En ik vertrouw het helemaal niet, ( kwestie van de woorden omdraaien....... ) dus zodra er ff tijd is komt er een 2e Ubee EVM3200 bij........Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
BMP
Ziggo geeft dan natuurlijk wel reductie op het abbo ivm de extra stroomkosten natuurlijk, Whistl
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
briolet
Het is natuurlijk een medaille met twee kanten:

- Anderen gebruiken jou wifi modem om te kunnen internetten. (Zonder dat het je extra bandbreedte kost volgens ziggo)

Andere kant

- Jij kunt nu zelf ook overal in Groningen internetten via de hot-spots als je meedoet en er genoeg anderen meedoen.

In elk geval een interessant experiment.

Mijn airport heeft ook de mogelijkheid een publiek netwerk te maken met een andere naam dan het gewone netwerk Zonder toegang tot het lokale netwerk, alleen internet toegang. Dus ook een hotspot. Daar is echter een heel vreemde keus gedaan. Op mijn gewone netwerk gebruik ik MAC filtering zodat alleen apparaten met bekende MAC adressen kunnen inloggen. Nu blijkt deze MAC filtering ook voor de publieke kant gebruikt te worden. Wordt volgens mij direct de zin van zo'n tweede publiek netwerk om zeep geholpen.Think
 
BMP
Ja leuk allemaal,..... ik heb wifi in de bus, in de trein, bij een AbnAmro bank kantoor en de Rabo SNS Ing en wat ik eventueel nog ben vergeten. Ook hebben ze bij de Mac Donalds, en op het werk, en thuis niet te vergeten, ook NS Stations Hotels, zo ook de lokale frietboer heeft een gast netwerkje Cool.

En dan nog het merendeel dat gewoon 3g gebruikt Think dus een leuk project, maar het idee dat mijn verbinding daar voor word gebruikt, Think neen liever niet.

Smile
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
kobus1960
Sad Dank voor deze melding, onze nekharen stonden al overeind, nu nog meer.
Morgen gaat die EVW van het paneel af, BASTA, EVM terug, is Ziggo helemaal!!
 
Black Tiger
Irritant, ik ben echter bang dat dit ook niet weg is als je hem in modem-only mode laat zetten. Misschien lijkt het dan weg, maar is het er wel nog. Dat zouden we eens moeten testen.

Ik wil dit ook nog wel eens testen met m'n Cisco, ik heb echt geen zin om gratis bandbreedte te gaan verstrekken, ik betaal immers voor mijn abo. Als Ziggo dat wil gaan uitdelen, dat ze me dan maar 120 mbit geven aan de prijs van 50mbit of een ander soort korting.
Greetings, Black Tiger
 
kobus1960
Ik ben er klaar mee, de EVM is weer in bedrijf.
Coldsteel heeft eens te meer aangetoond dat we
zeer voorzichtig moeten zijn met WiFi modems van Ziggo.
Ik begrijp in andere forums dat men dit normaal vindt omdat
het in landen om ons heen gemeengoed is. Maar het blijft toch
ten alle tijden een consumentenrecht om te bepalen of we dit wel
of niet willen. Niet ongevraagd met allerlei wazigheden geconfronteerd
worden, heb ik echt geen trek in. Had eigenljk al van Webcare een soort
toelichting of excuus verwacht, ik ga daar ook niet om vragen, dit steekt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo hotspots.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie