obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Draadloos internetten met wifi geeft vaak problemen. De snelheid is traag, de verbinding valt weg. Het kanaal is bezet. Hier zijn vragen, oplossingen en tools. Ziggo levert de volgende WiFi routers: Netgear JWNR 2000, Netgear WGR 614, Sitecom WL 582, Sitecom WL 351, Sitecom WL 153, Sitecom WL 341. Internet Dongles: Netgear WNDA3100V2, Netgear WN111, Sitecom WL172, Sitecom WN344. Maar voor andere types als Linksys, D-Link, Cisco, TP-Link kunt u ook uw vragen stellen.
 Onderwerp afdrukken
UBee router reset naar standaard instellingen
Maarten71
Ik heb regelmatig dat mijn Ubee router zichzelf reset en terug zet naar de standaard instellingen.
Niet handig omdat ik dan naar een andere ip range ga en statische ip adressen heb.
Ik heb sinds gister een nieuw apparaat (embla) aangesloten en nu is het helemaal erg.
Informatie modem.
Hardware Version 3.9.2
Software Version 9.9.2009
Cable Modem Serial Number EVW320B
CM certificate Installed
Iemand suggestie. Bestaat er een nieuwe firmware versie?
Dank,
Maarten
 
briolet
Zou niet mogen kunnen. Klinkt mij als een defect ergens in het modem en dus een vraag voor de ziggo helpdesk.

De firmware is de laatste. Je kunt hooguit de stekker eruit trekken, een paar minuten wachten en dan weer inschakelen. Maar ik neem aan dat dat al lang een keer geprobeerd is.
 
kobus1960

Quote

Zou niet mogen kunnen. Klinkt mij als een defect ergens in het modem en dus een vraag voor de ziggo helpdesk.


Eens, even 1200 bellen en voorleggen.
 
Maarten71
Dank voor jullie antwoorden.
De modem verliest echt zijn instellingen. Reset heeft geen zin. Ik moet echt de instellingen terugzetten via een restore van de configuratie.
Heb een mail (contact form ) naar de helpdesk gestuurd en wacht op antwoord.
Edit: gebruiken jullie alleen de modem of heb je er een aparte router achter?
 
kobus1960
Zie profiel. Bye-sad
 
Maarten71
Ik heb contact gehad met Ziggo. Zij sturen een nieuw modem op.
Wordt vervolgd.
 
Nicholas
o.k. keep us posted ! Probleem zal straks ongetwijfeld opgelost zijn.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
mesa57
Ik zou graag willen weten of het nieuwe modem helpt bij het niet verliezen van de instellingen na reset.
 
kobus1960
Bedoel je met een reset stroomvrij maken, of de reset knop achterop in drukken?
Eerste geval MAG ie z'n instellingen niet verliezen.
Tweede geval MOET ie naar fabrieksinstellingen.
Gewijzigd door kobus1960 op 27-07-2012 10:12
 
mesa57
Als hij het internet signaal verliest voert het modem vaak een reset uit. De router instelligen zouden dan niet verloren mogen gaan.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'UBee router reset naar standaard instellingen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Connectbox port forwarden naar Fritzbox Hardware instellingen : 55 29-03-2023
ASUS Router RT-AC66U_B1 IPv6 activeren Hardware instellingen : 2 25-11-2021
Marco van Basten naar Ziggo Sport Ziggo nieuws : 1 29-06-2020
Router aanschaffen?? WiFi, draadloos netwerk : 3 01-02-2018
Advertentie