obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
Scartaansluiting Cisco 8485DVB HD
chantal1967
Het zal vast al vaker gevraagd zijn, maar ik kan het niet vinden...
Ik wil graag mijn dvd-speler via de Cisco aansluiten.
De scartaansluiting op de tv zit zo raar dat de tv dan cm's van de muur moet en ik een andere beugel zou moeten kopen.
Maar beide scartaansluitingen doen niets als ik de dvd-speler hierop aansluit.

Help, wie weet raad?
 
Monteur_kees
Heeft u de cisco wel uitgezet indien u een dvd wilt kijken

Gr, piotje
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
chantal1967
Uh nee.... ga ik proberen...I'll be back

Automatisch samengevoegd met vorige post op: juli 22 2012 00:54:41:
Helaas nog steeds geen signaal. Of de Cisco uit of aan staat, maakt niets uit.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: juli 22 2012 02:17:26:
helaas dat werkt ook niet.
Gewijzigd door chantal1967 op 22-07-2012 02:17
 
kobus1960
Via de input knop op de ABD van de TV AV1 of AV2 schakelen. vierkantje
met pijltje er half in, of gewoon de tekst input.
 
chantal1967
Dat gaat niet werken, omdat hij dan de AV-uitgang van de tv kiest en niet van de Cisco...
 
Monteur_kees
Maar als je cisco via de hdmi aansluiting aangesloten is
Heb je je scart over voor de dvd speler
De dvd via scart en dan via hdmi werkt niet
De dvd via scart en cisco via scart zou wel moeten werken

Gr, piotje
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
chantal1967
dan schiet ik er niets mee op, want dan moet nog steeds die dikke scartkabel achterop de tv worden aangesloten. Ik heb daar nu (met de huidige beugel) geen ruimte voor. En de tv komt dan bijna twee cm vande muur af.
 
Monteur_kees
Chantal,

Tja dan houd het een beetje op Smile
En andere optie is zo' n kabeltje met een gele / rode en witte tulp steker
Die zijn wat dunner en soms zitten die aansluitingen ook aan de zijk of voorkant

Gr, piotje
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
chantal1967
Daar ben ik ook mee aan de gang geweest, maar er zit geen video-ingang (oranje) in die Sony Bravia? Misschien toch nog eens de gebruiksaanwijzing van de Sony erbij pakken. Ben gisterenavond maar gestopt. Mijn manlief kreeg kramp van die grote tv vasthouden elke keer ik weer begon te puzzelen.
 
Monteur_kees
Chantal,

Welk type is het dan zal ik ook ff kijken
Gr, piotje
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Scartaansluiting Cisco 8485DVB HD', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
2 X Cisco 8485 DVB Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 22-02-2019
Cisco 8485 DVB Storing : 4 09-02-2019
Beperken ps4 via modum cisco epc3928 Instellingen software : 6 17-09-2018
Advertentie