obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
Programmeren Cisco 8485DVB HD PVR
ejkonijn
Hallo,

Ik ben op zoek naar de gebruiksaanwijzing van mijn Cisco HD. Ik wil als ik op vakantie ben een serie opnemen die de komende drie weken van maandag - vrijdag wordt uitgezonden. (the Killing)
ik heb het nu wel geprogrammeerd vanaf komende maandag, maar kan nergens vinden of dit dan drie weken gaat gebeuren of slechts volgende week. Ik kan wel een begin datum kiezen, maar geen einddatum.

Als iemand mij hierbij kan helpen: dat zou fantastisch zijn!

groet,
Esther
 
kobus1960
Hier (klik) kan je alle handleidingen vinden. in jouw geval onder het
tabblad televisie
 
briolet
Op die pagina staan geen gebruik handleidingen. De handleiding die er voor de Cisco 8485 staat is alleen een aansluit handleiding. En dat is dezelfde die ook in een papieren versie meegeleverd wordt.
Ik heb zelf ook nog nooit een gebruik handleiding voor dit apparaat gezien. Ik vond het meeste wel heel logisch, maar ben zelf ook wel eens op problemen gestoten waar iets de ene keer wel en de andere keer niet werkte. Dan is een echte gebruiksaanwijzing wel noodzakelijk, zodat je precies kunt zien wanneer iets moet werken i.p.v. het steeds proefondervindelijk uit te vogelen.Shock
 
ejkonijn
Dag Kobus, Dag Briolet,

Dank voor jullie reacties.

Deze handleidingen had ik gevonden, maar zoals Briolet terecht opmerkt: hoe het programmeren echt werkt staat er niet in. Inderdaad hoe de recorder aangesloten moet worden, het is hetzelfde boekje als bij het apparaat geleverd is.
Dit is helaas niet voldoende. ik kan nergens zien of controleren of na het programmeren van de eerste week het apparaat daar mee door zal gaan in de volgende weken, omdat ik geen einddatum in kan stellen.
Proefondervindelijk is best vervelend als je niet thuis bent om te controleren of het apparaat gaat doen wat je wilt.

groet,
Esther
 
Nicholas
Ik las ergens op internet het volgende:

Quote

ALs je een programma opneemt programmeert ie het automatisch één keer maar door in Mijn agenda van Recorder in het Menu te kijken kan je een opname aanpassen en er dagelijks of wekelijks van maken

Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
ejkonijn
Beste mensen,

Dank voor jullie input.
ik had het inderdaad gevonden hoe voor een week vooruit te programmeren.

ik ga er nu maar van uit dat de recorder een week tevoren is te programmeren en dat het dus voor week twee en drie helaas pindakaas is.
Nu ga ik proberen mijn zoon in te schakelen Smile de menselijke factor blijkt toch niet geheel overbodig Smile

groet,
Esther
 
kobus1960

Quote

Nicholas schreef:

Ik las ergens op internet het volgende:

Quote

ALs je een programma opneemt programmeert ie het automatisch één keer maar door in Mijn agenda van Recorder in het Menu te kijken kan je een opname aanpassen en er dagelijks of wekelijks van maken




Dus dit werkt niet? Op vaste dagen programmeren via de agenda?
Wordt toch door 2 verschillende lezers aangegeven......Helpless
 
ejkonijn
Hoi,

Ja het werkt wel. Smile

maar voor zover ik kan nagaan maar voor een week vooruit.

oww! aha! ik zal eens kijken of ik dan voor week twee en week drie een aparte opdracht kan aanmaken.
dat zou de oplossing zijn.

Even uitgeprobeerd: ja dat kan inderdaad.
Ik heb er nu drie opdrachten voor ieder ma-vr in staan. Even de kalender raadplegen voor de data en gelukt.

Dus: opgelost!

dank voor de hulp en het meedenken.

groet, Esther
 
kobus1960
Mooi! Dank voor de feedback. Thumbs Up

Topic hierbij gestoten.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Programmeren Cisco 8485DVB HD PVR', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
2 X Cisco 8485 DVB Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 22-02-2019
Cisco 8485 DVB Storing : 4 09-02-2019
Beperken ps4 via modum cisco epc3928 Instellingen software : 6 17-09-2018
Advertentie