obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van en over Ziggo" posten.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo verhoogt internetsnelheden Z2 en Alles-in-1-Plus per 1-10-12
kobus1960
ClapClapZip It
 
Black Tiger
@Bitfreak: Ik heb ook een 7270 met de nieuwste firmware (54.05.06)
Heb jij jouw Ubee misschien in modem-only mode staan?

Misschien komt het ook wel door de vele telefonie opties wat ik er in heb staan, geen idee.
Of mijn Cisco 3925 is toch nog niet helemaal over zijn 100mbi netwerkkaart angst heen.Smile
Greetings, Black Tiger
 
Bitfreak
De nieuwste firmware is 05.23,via online update is deze niet te vinden.
De firmware heb ik gedownload via de FTP server van AVM.
Indien je ook de 7270 v2 hebt is dit de link ftp://ftp.avm.de/../../../fritz.box/f...5.23.image
 
Black Tiger
Hartstikke bedankt, hij is ook gewoon via de website te vinden onder de 7270 zie ik nu. Vreemd is wel dat als je hem vanuit het menu van de Fritz probeert te zoeken, dat deze dan aangeeft dat er geen nieuwe firmware is.

En dat terwijl deze van al van juli 2012 is dus toch al enkele maanden geleden.

Ik ga gelijk een backup trekken van mijn huidige instellingen en dan een firmware update doen, gelijk zien of het beter gaat.
Thanks!
Greetings, Black Tiger
 
Black Tiger
Dit zag er goed uit na de firmware upgrade...

2196525907

Maar was ik er maar vanaf gebleven. Ik heb nu hetzelfde probleem als met de 7340.
Bij binnenkomende gesprekken hoor ik de beller wel, maar de beller hoort mij niet.Sad

Dus inmiddels vlug aan Fritz een mail gestuurd met het verzoek een firmware restore bestandje te sturen zodat de telefonie weer gaat werken want dat is wel belangrijk.
Valt me trouwens behoorlijk tegen dat ondanks dat ik ze vergelijken de captures heb gezonden de vorige keer al, met werkende en niet werkende internet telefonie na firmware upgrades, dat ze het nog niet hebben kunnen fixen.
Greetings, Black Tiger
 
harryd
Ik heb trouwens net getest in veilige modus en de snelheid blijft hetzelfde
avast remt de snelheid en ik weet niet hoe ik dat kan veranderen....
als ik um uit doe dan is het perfect..is er een alternatief qua virusscannner die de snelheid niet remt ???
 
Bitfreak
@Black Tiger

Heb je dat probleem bij een sip nummer?.
 
Bitfreak
@harryd

Op mijn oude pc had ik hier ook last van i.c.m Avast,ik ben toen overgestapt op Microsoft Security Essentials en sindsdien
geen problemen meer gehad.
 
Black Tiger
@Harryd: Je kunt de webprotectie van Avast uitzetten, dan heb je dat probleem niet. Ik zou echter eerder overstappen naar Avira dan naar MSE aangezien MSE niet meer zo geweldig uit de testen komt dan o.a. Avira en Avast.

@Bitfreak: Ja dat is inderdaad bij internet telefonie, dus sip nummers. Er wordt dan aangeraden een stun server te nemen, maar dat heb ik op de 7340 al eens geprobeerd en dat werkte niet. Ik heb nu stun.voipbuster.com geprobeerd maar dat hielp ook niet.

Opmerkelijk is dat het probleem zich uitsluitend voordoet bij echte netwerk apparatuur.
Dus een softphone of een Grandstream GXP2000, telefoons die dus via het LAN werken en alleen bij binnenkomende gesprekken. Niet bij uitgaande gesprekken.

Bij de telefoon die op fon1 hangt doet dit euvel zich niet voor.

Heb jij nog een idee hierover? Anders wil ik toch graag mijn 54.05.05 firmware terug, daar werkt tenminste alles op.
Gewijzigd door Black Tiger op 23-09-2012 14:42
Greetings, Black Tiger
 
Bitfreak
Hier heb ik geen probleem met mijn enkele sipnummmer,net nog getest.
Heb je geen back-up van de oude firmware?,anders heb ik helaas ook geen idee hoe dit op te lossen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo verhoogt internetsnelheden Z2 en Alles-in-1-Plus per 1-10-12', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie