obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
Te lage downloadsnelheid alles-in-1 Plus
harrie69
@mistersenseo,

Ik heb jouw methode van klikkerdeklak opgevolgd. Heb daarbij nog eens alles uitgezet (switch, router en modem) en 10 min gewacht met alles aanzetten. Eerst modem laten opstarten, daarna router en daarna switch. Alles werkt perfect nu. Smile Volle snelheid (zelfs rond de 125MB down en 9,8 up). Draadloos (54Mb aansluiting) haal ik nu 25MB. Dit nu al 2 dagen.

Bedankt voor de tip.
 
kobus1960
@Harry, graag gedaan. Helpless
 
MisterSenseo
LOL, na het bericht meegelezen te hebben geeft moeder de vrouw me net een dreun op mijn schouder en roept :"mooi, nu loopt ie helemaal naast zijn schoenen...........".
Godzijdank heb ik helemaal geen schoenen aan whahaha.
En nu zonder gekheid, ik heb het samen met alle andere "experts" heel graag uitgevogeld voor mensen zoals jij en daar draait het allemaal om op het forum, het delen van ervaringen en helpen van anderen met problemen.......Wink
Gewijzigd door MisterSenseo op 28-08-2012 06:14
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Jan van T
Ik heb een Ziggo alles in 1 plus. Netgear router en cisco modem. Draadloos heb ik een download van max. 10 Mbs. Niet draadloos haal ik makkelijk de 60 Mbs. Hoe kan ik de router omzeilen zonder mijn laptop, Sony Vaio met Windows 7, telkens aan de stekker te moeten gooien?
 
kobus1960
Ik denk dat die router (netgear) aan z'n maximum zit qua WiFi.
Welk type heb je? Die setting, Cisco + Netgear is niet recent.
Of ben je recent overgestapt van abbo vorm?
 
Jan van T
Heb ooit bij @home afgesloten en dat is vlekkeloos overgegaan in Ziggo. Nooit klachten totdat ik het nieuwe modem kreeg (ws rond 2010/2011). Laptop heb ik sinds 2012. Mijn vraag is dan ook of ik buiten de router om kan gaan internetten of dat ik een wifimodem moet zien te krijgen/ aan moet schaffen.
 
kobus1960
Oke, helder, bel even 1200, klantenservice, overdag.
Vertel je verhaal. Wie weet krijg je een nieuw modem/router.
Dan is je probleem opgelost. Wat je nu hebt staan heeft Ziggo
nl. ook geen belang bij. Zie de landelijke advertenties WiFi.

Misschien overbodig te zeggen, maar blijf hoffelijk, die mensen
op de klantenservice zijn niet schuldig aan problemen. Wink Dat helpt.
 
Black Tiger

Quote

Vertel je verhaal. Wie weet krijg je een nieuw modem/router.

Dat zou nog wel eens moeilijk kunnen gaan worden gezien het onderstaande.

Quote

Niet draadloos haal ik makkelijk de 60 Mbs

Hetgeen de correcte snelheid is voor alles in 1 plus. En dan wordt er niet snel een ander modem gegeven gezien wifi bijzaak is.
Vaak kan een ander kanaal kiezen ook al een oplossing bieden.
Maar je kunt natuurlijk altijd proberen. Nee heb je en ja kun je krijgen is het gezegde.

Het is overigens ook handiger om bij een nieuwe vraag een nieuw onderwerp te starten, i.p.v. een reactie te zetten over een onderwerp van bijna een jaar oud.Wink
Greetings, Black Tiger
 
kobus1960

Quote

En dan wordt er niet snel een ander modem gegeven gezien wifi bijzaak is.


Hoofdzaak, 1,5 miljoen Hotspots of zoiets???
 
briolet
Ik denk niet dat Ziggo daar op ingaat. Bovendien zou ik eerder investeren in een eigen goede wifi-router. Ziggo is zo aan het knoeien met hun routerfirmware. De ene dag werkt het nog, en de andere dag zit er nieuwe firmware op die vol bugs zit. En geen mogelijkheid om zelf te downgraden naar de wel werkende firmware. Shock
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Te lage downloadsnelheid alles-in-1 Plus', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Eerste 4 maanden 50% korting (i.c.m. Alles-in-1 of Internet & Online TV). Ziggo nieuws : 1 01-08-2019
downloadsnelheid omlaag Snelheid : 25 23-12-2015
Downloadsnelheid ongelooflijk veel lager dan aangegeven in speedtest. Klacht over Ziggo : 4 31-07-2015
Alles in 1 per 1 juli 1 a 2 Euro duurder voor ex-UPC klanten Ziggo nieuws : 4 27-05-2015
Ziggo schroeft internetsnelheden op voor Alles-in-1 Plus en Extra Ziggo nieuws : 61 06-03-2015
Advertentie