obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo tv live op je Android Phone/Tablet
BMP
Met de gratis Ziggo TV App ziet u in één oogopslag wat er op TV is. De app geeft u ook kijktips, houdt u op de hoogte van het actuele medianieuws en biedt trailers van het Ziggo On Demand filmaanbod. Zo blijft u altijd gemakkelijk op de hoogte van het snel groeiende aanbod aan films en programma’s.


Dit is nu leuk, nu nog even op de app wachten Cool

lees hier verder https://www.ziggo.nl/#producten/tv-app//

219x150-alles-in-1-mobilecampagne_tcm14-30781

Ziggo_tablets
Gewijzigd door BMP op 12-09-2012 21:14
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Zippo

Quote

Live tv kijken via de TV App

Bovendien kunt u de belangrijkste Nederlandse zenders nu in en om het huis ook gewoon bekijken op uw iPad en iPhone! Daarvoor heeft u zowel Televisie als Internet (of Alles-in-1) van Ziggo nodig.
Medio september zult u ook op Android-tablets en -smartphones live tv kunnen kijken.

Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
briolet
Ik zie meer mooie dingen. De ziggo site werkt nu op mijn tabletWink

De ziggo site was de enige tot nu toe waar ik niet op kon inloggen met mijn tablet. Ik kreeg altijd de melding "Browser unsupported"Cry met de standaard browser van Android 2.2.0 En wegens beperkt geheugen op dat tablet wilde ik er ook geen tweede bij opzetten. Zeker niet omdat ziggo de enige probleemsite was.
 
kobus1960
App 2.3.0 op m'n Iphone, gratis app, leuk!!
Heb ik er al 2 weken opstaan, gewoon via appstore.
28,7Mb groot, dus heel goed te doen.Yeah
 
BMP
Mja Apple heeft weer de voorrang natuurlijk Angry

GrinCoolWhistlROFL
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
MisterSenseo
Discriminatie ! .............Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
briolet
De app is uit!!!!

Afgelopen zaterdag adverteerde ziggo ook al bij ons in de krant met deze app. Zoeken in de 'Google Playstore', waar deze app had moeten staan, leverde tot vandaag nog niets op. Totdat ik me realiseerde dat die Store helemaal geen apps laat zien die incompatibel zijn met het tablet waarmee je inlogt.

Dus even met de vaste computer ingelogd. En ja hoor, er staan twee apps. één voor telefoon en één voor tablets. Kies je instelleren dan vraagt hij waar je wilt installeren. De browser doet een netwerkscan en verschijnt zelfs een uitklapmenu met mijn tablet: "Nvidia ViewPad 10s'. En de vermelding: inkompatible.Shock

Toch een beetje beangstigend dat een webpage via de browser mijn netwerk kan scannen op aanwezige apparaten.Stress

Incompatibel mijn mijn tablet met android 2.2 erop, ik zal dus maar gewoon TV moeten blijven kijken....

EDIT:
Ik had nog nooit via de vaste computer in de 'Google Playstore' gekeken. Maar ik log met mijn google account in en blijkbaar weet hij wat ik via hetzelfde account op het tablet geïnstallerd heb. Ik kan in elk geval precies zien wat op mijn tablet staat en zelfs update opdrachten geven. Zo, weer wat geleerd.
Gewijzigd door briolet op 18-09-2012 16:49
 
BMP
Volgens mij is dit de gewone programma gids,..... het ziet er niet anders uit dan Ziggo tv phone.

copy/past:

Ziggo TV - meer dan 160 zenders in jouw persoonlijke programmagids.

De Ziggo TV app biedt het actuele programmaoverzicht van meer dan 160 zenders uit het aanbod van digitale televisie van Ziggo, een catalogus van titels die via On Demand van Ziggo te bestellen zijn alsmede kijktips en tv- en medianieuws.

Let op! Deze applicatie is alleen geschikt voor Android tablets met OS 3.x (Honeycomb).

De Ziggo TV app samengevat:

- Compleet programmaoverzicht van meer dan 160 zenders
- Iedere dag het actuele tv-nieuws
- Kijktips
- Volledig Video On Demand overzicht
- Eenvoudig zelf je persoonlijke TV-Gids samenstellen
- Zelf de zendervolgorde in je gids aanpassen
- Zenders selecteren mogelijk op basis van abonnement
- Programmafavorieten instellen
- Favoriete programma’s met één klik bekijken
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
briolet
Omdat de app half september aangekondigd was, er al in de krant mee geadverteerd werd en ik deze nu voor het eerst in de lijst met apps zag ging ik er van uit dat dit hem dan moest zijn. Frown

Kon hem niet bekijken omdat hij minimaal Android 3.0 nodig heeft. Dan is er nog een beetje hoop dat de TV app wel 2.2 gaat ondersteunen.
 
BMP
Wel aangekondigd maar nog steeds geen tv op de mobiel Cry
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo tv live op je Android Phone/Tablet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Advertentie