obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo helpdesk! Geef zelf tips, opmerkingen en ervaringen om de helpdesk te helpen. Hoe werkt het telefonische keuzemenu van de helpdesk.
 Onderwerp afdrukken
Linksys wireless router
michelblijd
Ik heb een linksys wrt54g wireless router waarbij ik de verbinding bij de wifi settings steeds moet verbreken en weer aanzetten anderes krijg ik een dns melding ( kan dns server niet vinden )

wie weet de oplossing ?
 
MisterSenseo
Ubee EVM3200 of Arris modem ?
Klik op "klikkerdeklak" in mijn handtekening en volg die instelling en je bent hoogstwaarschijnlijk van het probleem af.........Wink
Het gaat hierbij om het LAN IP adres, DNS server kun je eventueel op 0.0.0.0 laten staan, dan pakt hij automatisch de Ziggo server.
Succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
michelblijd
Een cisco epc 3212
 
MisterSenseo
Sowieso gelden mijn instellingen voor alle routers, het is niet merk- of type-gebonden.
Onder andere in dit ( klik <<< ) topic wordt het behoorlijk goed uitgelegd.
Elders op het forum staan meerdere topics die ook een goeie uitleg geven.........Wink
Gebruik "zoeken" in het Navigatie-blok links op het forum.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
michelblijd
ok bedankt alvast
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Linksys wireless router', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ASUS Router RT-AC66U_B1 IPv6 activeren Hardware instellingen : 2 25-11-2021
Router aanschaffen?? WiFi, draadloos netwerk : 3 01-02-2018
Cisco/Linksys internet phone adapter PAP2T Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 8 24-11-2017
Website(s) blokkeren op Cisco router Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 07-07-2016
Ubee modem gebruiken als router Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 17 03-06-2016
Advertentie