obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van en over Ziggo" posten.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo lanceert live TV kijken op Android tablets en smartphones.
Zippo
14 zenders, streams in hoge kwaliteit en integratie met Twitter.

Utrecht, 26 september 2012

Ziggo heeft vandaag een nieuwe versie van zijn TV app voor Android beschikbaar gesteld. Met deze versie kunnen bezitters van Android-apparatuur nu ook live TV-kijken via de app. Ziggo heeft verder de integratie met Twitter verbeterd. Zo kan er binnen de app onder andere gebruik gemaakt worden van de Twitterswipe-functie. Via die functie kun je swipen door de actuele tweets over het TV-programma waar je naar kijkt. Met deze veranderingen komt Ziggo tegemoet aan de wensen van zijn klanten om ook via Android smartphones en tablets TV van Ziggo te kunnen kijken. De app is gratis maar om live TV te kunnen kijken moet de gebruiker beschikken over televisie en internet van Ziggo en het apparaat eenmalig registreren via Mijn Ziggo.


Live TV kijken in hoge beeld- en geluidskwaliteit in en rondom het huis

De Live TV-functie van de Ziggo TV app werkt op smartphones met Android 2.3 of hoger en tablets met Android 3.0 of hoger. Daarnaast moet het toestel beschikken over OpenGL 2.0. Ziggo geeft streams in hoge kwaliteit door met een bandbreedte variërend van 800Kb/s tot 1,5 Mb/s voor de tablets en van 200 tot 800Kb/s voor smartphones.



Delen met anderen

Mensen willen graag hun ervaringen delen met anderen en tegelijkertijd weten wat hun vrienden en kennissen ervaren hebben. Om die reden heeft Ziggo veel aandacht besteed aan de integratie van die mogelijkheden in de Ziggo TV app. Zo kun je bij het kijken naar een programma met één druk op de Twitter-knop live zien wat er over dat programma getwitterd wordt. Wil je anderen laten weten waar jij naar kijkt of wat je van een programma vindt, dan gaat dat eenvoudig in de Ziggo TV app via Twitter, via Facebook of via e-mail.


Zenders
  • Nederland 1
  • Nederland 2
  • Nederland 3
  • RTL4
  • RTL5
  • SBS6
  • RTL7
  • Veronica
  • Net5
  • RTL8
  • National Geographic Channel
  • Eurosport
  • Ziggo Xite
  • Ziggo TV


Programmagids met meer dan 160 zenders

Ziggo TV biedt de gebruiker een programmaoverzicht van meer dan 160 zenders. Het overzicht loopt tot maximaal een week vooruit en de zenderlijst en de volgorde van de zenders is naar eigen voorkeur aan te passen, ook op basis van televisie-abonnement.

Je kunt zoeken op genre of trefwoord. Bij elk programma wordt een omschrijving verstrekt en wil je anderen op een bepaald programma attenderen, dan druk je eenvoudig op de knop 'delen' waarna je automatisch via e-mail of Twitter het bericht verstuurt of op Facebook plaatst.

Om niets te missen geeft de applicatie dagelijks een aantal kijktips en kun je als gebruiker zelf een alarm instellen voor je favoriete programma's. Standaard heeft de TV-gids het uiterlijk van een Elektronische Programma Gids (EPG) waarbij de programma's op tijd gesorteerd worden. De gebruiker kan er echter ook voor kiezen per zender of op genre door de gids te bladeren. Programma's die live te bekijken zijn, kunnen ook vanuit de Elektronische Programmagids meteen gestart worden.


Alle televisienieuwtjes op een rij

Televisieprogramma's en televisiepersoonlijkheden maken of "zijn" zelf aan de lopende band nieuws. Of een programma goed of slecht bekeken wordt, een presentatrice stopt of een acteur een nieuwe rol in een soap krijgt, Ziggo TV Gids brengt al dat nieuws dagelijks op je tablet.


Overzicht van Ziggo On Demand titels

Ziggo heeft een On Demand catalogus met honderden actuele films, series en muziekfilms, die continu vernieuwd wordt. Met de Ziggo TV app kun je op je gemak binnen de catalogus zoeken op genre of op trefwoord. De film of serie van je keuze kun je via een interactieve ontvanger van Ziggo op je televisie bekijken.

Bron Ziggo.


Edit: Volgens mij moet dit hem zijn: Ziggo TV app Android
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
briolet
Ik krijg de melding "Deze app is niet compatibel met uw Nvidia ViewPad 10s." Was ik al bang voor omdat de oude app ook al niet compatibel was. Minimum eis is Android 2.2 en dat staat op mijn tablet, maar waarschijnlijk zijn er nog aanvullende eisen.Frown

Ik moet toch eens een echt tablet aanschaffen. Als mac fan is zo'n android ding toch al een afgang.Wink
 
MisterSenseo
Wow................hij werkt bij mij, op mijn stok-oude Galaxy Mini !
Had ik nooit verwacht, aangezien video's van nu.nl ook al niet afspelen, maar deze app doet het dus wel hihi.
Ik moest wel eerst op WiFi inloggen, was ik natuurlijk vergeten.......Wink maar toen dat geregeld was deed de tv app het prima.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
BMP
Ja het werkt,

even je inloggegevens invoeren van mijn Ziggo op de smartphone of tablet, en gaan met die banaan. Cool

Hmmmmmm Think was hier al niet een topic over Whistl Think Annoying
Gewijzigd door BMP op 26-09-2012 17:29
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Zippo
Verdorie. Hier werkt het niet op een Samsung Galaxy Plus.
Loginnaam en ww worden wel herkend, als ik een foute combinatie doe dan krijg ik een foutmelding. Bij de juiste combinatie krijg ik de melding dat de dienst niet voor mij beschikbaar is omdat het alleen beschikbaar is voor abonnees met TV én internet van Ziggo.

Hallo daar dat heb ik hoor.

Update: Er is ook een diagnose functie om te zien of ik aan alle voorwaarden voldoe.

Ok, Verbonden met Ziggo netwerk
Ok, Ingelogd met Mijn Ziggo-account
Fout, TV en interent of een Alles in 1 abonnement van Ziggo
Ok, snelheid van de verbinding.

Zal eens wat geld gaan reclameren bij Ziggo, ik betaal voor een AI1 abo.
Gewijzigd door Zippo op 26-09-2012 17:45
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
MisterSenseo
Ik denk Ziggo bellen, dit melden en je profiel laten resetten......zal wel een administratieve fout zijn.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Zippo
Hopelijk is dat het probleem. Ik zit in Cogas gebied en betaal het tv gedeelte via de Cogas. Ik heb wel degelijk een alles in 1 plus pakket maar met korting vanwege de constructie met Cogas. Wellicht zit daar het probleem.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Zippo
Nou de klantenservice van Ziggo kon me ook niet verder helpen.
Wel een serieuze medewerker aan de lijn gehad maar die kon het probleem niet oplossen. Shock

Het enige wat hij kon aanraden was een duur betaald 0900 van Ziggo service + te bellen.Whip
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Zippo
In de google play store schieten de slechte waarderingen omhoog.
Jammer van Ziggo dat er kennelijk nog kinderziektes inzitten.
Nu maar hopen op een snelle fix.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
BMP
Ja idd, bij mij werkt het anders probleemloos.
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo lanceert live TV kijken op Android tablets en smartphones.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Advertentie