obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
nieuwe router sitecom
Ziggo doei
Vandaag een nieuwe router aangesloten en nu blijkt mijn snelheid lager dan met de oude, terwijl deze router sneller hoort te zijn het is een sitecom WLR4000 serie. En ik had een linksys wrt 54gc

2214928461

Ik zal het eens draadloos proberen, maar daar kom ik ook ongeveer hier op uit, terwijl we sinds vandaag 60mb moeten halen...

Automatisch samengevoegd met vorige post op: oktober 01 2012 23:27:12:
Dit is dus draadloos
2214938110

Ik heb al een rest uitgevoerd, maar dit mag niet baten, met mijn oude router kom ik wel (bedraad op die 60mb uit) rara wat gaat er mis,iemand tips?
Gewijzigd door Ziggo doei op 01-10-2012 23:27
 
Puma
Probeer het eens zonder die "Cloud security". Ik lees op Hardware.info dat de snelheid beperkt wordt tot circa 50 Mbit.

Doorvoer snelheid van WAN>LAN zou rond de 185Mb moeten liggen. Ruim voldoende voor jouw verbinding. Dit is uiteraard bekabeld.

Zie hier de gehele review.

http://nl.hardware.info/reviews/2169/...ter-review
 
Ziggo doei
Jaaaa, jippie, het is me gelukt idd die cloud uitschakelen, en dan haal ik bedraad deze snelheid, hartelijk dank voor je snelle antwoord.

2215018782

En draadloos is het ping 25ms, downlaod 39.81 en upload 5,29 mbps
Gewijzigd door Ziggo doei op 02-10-2012 00:25
 
Nicholas
Interessante ontwikkeling, cloud security geintegreerd in de router.

Van Surfright (en Sitecom) wel een slimme business-strategie. Het eerste half jaar is het gratis. Daarna moet je € 10.00 per maand betalen of € 15.00 voor een heel jaar. Ik vraag me af of dit idee aan gaat slaan bij de consument. De gevorderde gebruiker zit er denk ik niet op te wachten, die lost het softwarematig wel op. Maar voor een standaard gebruiker kan het wel eens handig zijn. Zolang het maar geen vals gevoel van veiligheid oplevert natuurlijk.

En je blijft ook afhankelijk van de servers van Surfright.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
j-pols
ik heb zelf sinds vrijdag de wlr-6100 en ga de cloud security dus maar uitzetten.

Kijken of dat wat verschil zal maken met het gebruik van het internet op het 5Ghz netwerk.

Beneden geen enkel probleem en volle snelheid.

1 etage hoger bijna niets en downloaden uit de nieuwsgroepen is helemaal bagger.
 
Yes
Ik heb kort geleden mijn TP-Link router vervangen door de WLR4000 omdat ik al een sitecom heb die al jaren fantastisch werkt.
De oude sitecom router is ingezet als router/firewall direct achter de kabelmodem.
De WLR4000 gebruik ik als Wireless AP en switch voor mijn intern netwerk (achter een Linux Firewall/router).

Ik was benieuwd wat het resultaat zou zijn van het uitzetten van de cloud security.
Ook in deze configuratie (AP/switch) heeft het trucje ca. 5Mb/s opgeleverd (nu > 60Mb/s), waarvoor dank! Thumbs Up

-------------------------------------------------------
The answer is Yes! The question is the question?
 
briolet
Het wordt dan tijd dat ze de naam "Cloud security" gaan veranderen in "Cloud brake". Grin
 
j-pols
toch voor de geinigheid maar es speedtest.ziggo.nl laten draaien vanochtend

Zat op 2.4Ghz op 7Mbs en op het 5Ghz 6.6. Dit alles wel netjes in de woonkamer uiteraard.

Dit is vooralsnog met mn Cloudsecurity aan.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'nieuwe router sitecom', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe tarieven Ziggo nieuws : 1 13-05-2022
ASUS Router RT-AC66U_B1 IPv6 activeren Hardware instellingen : 2 25-11-2021
belscript en slecht informeren nieuwe klanten Klacht over Ziggo : 4 13-12-2020
Nieuwe tarieven per 1 juli 2020 Ziggo nieuws : 9 29-05-2020
Nieuwe GIGA snelheid bij Ziggo Zakelijk Ziggo nieuws : 1 16-10-2019
Advertentie