obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Frequently Asked Questions | Veelvuldig gestelde vragen over Ziggo. Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
Wie heeft er problemen met Firefox icm flash?
ja ja 30%[3 stemmen]
nee nee 50%[5 stemmen]
nooit gebruikt nooit gebruikt 20%[2 stemmen]
Totaal stemmen : 10
 Onderwerp afdrukken
Firefox problemen, wie heeft ze ook?
kobus1960
Weer eens een topic in dit forumdeel, tijd geleden zo te zien.
Ik heb sinds versie FF 14.1 gedoe met m'n pc (gehad).
Vastlopers zonder dat het CTRL-ALT-DEL enige reactie geven
Ook geen SOD, screen of death. Dit ongeveer 1 x per dag.
En ja, alle cleaners gebruik ik Annoying
Verder bij flash gebruik tijdelijk FF vastloper totdat crashreport verzonden is.

Dit werd vrij snel irritant dus terug naar IE9, nadat de patch was uitgekomen
vorige week, FF rigoreus opgeruimt, inclusie registervermeldingen, en noem alle
achterblijvende troep maar op.

Nu totaal geen last meer, als een speer.
Gisteravond FF even kaal geinstalleerd, kwartier, bam, vast.
Wie heeft dit ook meegemaakt?

Of een oplossing is ook welkom, op zich werkt Firefox uitstekend. Heb op bv. m'n
laptop, in gebruik via HDMI als mediacentre, totaal geen last.
 
Nicholas
Tot nu toe geen enkel probleem met firefox, ook niet in combinatie met Flash.

Misschien kun je een linkje plaatsen met de site waarop ie vastloopt (na een kwartier) dan kan ik kijken wat ie hier doet (Firefox 15.0.1 en Flash plugin 11.4.402.278 op windows 7)
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
kobus1960
Nicholas, dat is volsterkt willekeuring, geen pijl op te trekken. Helpless
 
Nicholas
Misschien dat je eens op onderstaande pagina moet kijken. Daar staan zeker een aantal nuttige tips in van Adobe zelf. Er doen zich namelijk soms problemen voor met de Protected mode van Firefox.

Quote

Some users have indicated that random crashing stops when clearing their Firefox profile. This step will allow you to temporarily test with a clean set of Firefox preferences, without losing your preferences.



http://forums.adobe.com/thread/101807...1?tstart=0
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
Gilex
Hier met Firefox (Aurora) 17.0a2 (2012-09-30) en Flash plugin 11.4.402.265 geen problemen (win 7-64)
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......
 
BMP
Geen enkel probleem
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Puma
Ik heb bij versie 11.3 van Flash weleens gehad dat het even tijd nodig had om op gang te komen. Vimeo, Youtube, Dumpert e.d.
Het wou als ware vastlopen, maar zover kwam het niet.

Maar dat is sinds 11.4 niet meer voorgekomen. Draai hier FF16 met Flash 11.5 beta.
 
Zippo
Mijn enige probleem met FF is de flash plugin die ik niet kan installeren op een werk computer. Heb zitten stoeien om de flash dll rechtstreeks in de plugin directory van FF te zetten. Helaas loopt dan FF vast. (portable versie)

Zoek eigenlijk een flash alternatief. Ondanks zoeken via G niet kunnen vinden.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Black Tiger
Ik heb ook de portable versie gehad, maar heb er nu de "grote" versie in gezet. Had bij mijn weten geen problemen met flash behalve dat ik dat los moest installeren want Firefox vond dat niet leuk.

Tegenwoordig probeer ik flash en ook java te vermijden.
Met Java 6 haal je sowiezo virussen en trojans naar binnen, vaak ook nog een rootkit of ransomvirus.
Java 7 is ook niet veilig, zitten zeker 50 gaten in waaronder enkele behoorlijke waarvan Oracle weet, maar ze gewoon nog niet fixed. Dus ik heb java er af gekieperd.
Greetings, Black Tiger
 
kobus1960
Ik heb het nog een paar keer geprobeerd. Zelfde gedoe.
NOD en Avast eroverheen, geen resultaal.
IE weer in gebruik, ik moest alleen een heel pak velden opnieuw invullen.
Voor met name marktplaats was dat een hele klus.
Ben ook (nog) niet van plan een nieuwe install te doen.
Dus ik laat het even zo. Draait verder als een speer.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Firefox problemen, wie heeft ze ook?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen POP accounts Storing : 6 28-08-2017
Problemen met Port Forwarding. Algemene computer en software vragen. : 11 26-06-2017
Ziggo Connect Box wifi problemen Apple / Windows Algemene computer en software vragen. : 5 07-01-2017
Ziggo heeft nu één naam in de zakelijke markt Ziggo nieuws : 1 07-06-2016
Ziggo heeft geen modems ik geen tel en internet meer Klacht over Ziggo : 7 02-02-2016
Advertentie