obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
acceptabel??
rolandvrielink
Zucht,

ik heb er niet zo veel verstand van maar waar kan ik de programma's uitvinken en het te proberen???

kan er ook geen instelling in de modem verkeerd zijn??

ik heb kanaal 1 en er zit niets in de buurt
ook heb ik mijn mac adres in de modem opgegeven zodat ie hetzelfde adres houdt

heb ook elke keer melding van: beperkte toegang. kijk ik bij status dan zie ik dit:
rolandvrielink voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
BMP
Start de computer eens op in veilige modus tijdens opstarten aantal keer F8 intoetsen, en dan kiezen voor opstarten met netwerkondersteuning.

Test dan weer eens Smile
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
MaXMhZ
Als de programma's rechts onder bij de klok een icon hebben, kun je daar met de rechterknop op klikken en Afsluiten selecteren in het menu dat dan komt.Een andere mogelijkheid is met de rechter muisknop op een leeg gedeelte van de statusbalk (onderin het scherm klikken en Task Manager starten. Die heeft een lijst van programma's die draaien. Ophet betreffende programma klikken met rechter knop en Afsluiten selecteren.
 
BMP
Ja kan ook, ik vermoed dat er wat op de achtergrond de boel loopt te verzieken, vandaar even in veilige modus opstarten dan sluit je dat namelijk uit. Smile
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
rolandvrielink
laptop gestart in veilige modus

wifi: [img]2220763385[/img]


bekabeld:


[img]2220783028[/img]


geen verandering zo te zien
 
BMP
Ik zou toch contact met de KS opnemen en dat ze een monteur sturen, dit is niet goed, is ping is weer veel te hoog het lijkt me dat het een ander probleem is,

Je hebt overigens wel met twee verschillende servers getest ?? Smile
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
rolandvrielink
Aan de achterkant van de ubee modem bij de power kabel zit een reset knop. Is dat ook een optie om te doen?

Als dat ook niet helpt bel ik de klanten service maar op. Wordt er flauw van zo dat slome internet
 
BMP
Je hebt al eerder de stroom er af gehad, ik zou maar eens bellen Smile
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
MaXMhZ
Reset of power eraf/erop komt op hetzelfde neer.

De klantservice kan zien of je lijn goed is en op afstand kijken of de modem/router goed ingesteld is en nog veel meer.
 
rolandvrielink
ik heb de klantenservice gebeld en de lijn en modem moeten goed zijn, zij konden me verder niet helpen en hebben me geadviseerd om service plus van ziggo te bellen ad €0.65 per minuut
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'acceptabel??', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie