obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Veronica.
henkru
In de gemeente Edam-Volendam hebben wij steeds last van wegvallend signaal van Veronica E48-32 en dit is bij de Humax 5050C-5000C en CI+ kaart dus het ligt niet aan de bekabeling of hardware.
Dit probleem is hier al een half jaar maar er wordt niets aan gedaan.
 
MisterSenseo
En is het probleem ook al bekend bij Ziggo zelf ?
Als het om een defect aan de bekabeling buiten is kunnen we hier op het forum weinig klaarmaken, we kunnen hooguit hopen dat het Webcare team meeleest en het op pakt, maar als het zeker weten niet binnen zit, zul het het eerst met de Ziggo helpdesk moeten opnemen door hen te bellen........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Monteur_kees
Henkru,

U heeft het over een probleem met 1 zender of zijn er meer zenders die problemen vertonen ?
indien het het netwerk id 8888 betreft wordt Veronica op 436 Mhz uitgezonden
dit is tevens een frequentie die door talloze andere apparaten gebruikt wordt, ( afstandsbedieningen / Klik aan- klik uit )
en nog meer talloze apparaten

wat in ieder geval belangrijk is om er zeker van te zijn dat de bekabeling in orde is

mvg, Piotje
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
MisterSenseo

Quote

piotje schreef:

.........dit is tevens een frequentie die door talloze andere apparaten gebruikt wordt, ( afstandsbedieningen / Klik aan- klik uit )
en nog meer talloze apparaten


Als Ziggo dit weet dan vind ik het des te belachelijker dat zij dan nog steeds die frequentie aanhoudt met de wetenschap dat een flink gebied er last van heeft !
Hoe moeilijk kan het zijn om 1 ( één ) zender op een andere frequentie uit te zenden om daarmee dit soort klachten tegen te gaan..........
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Nicholas
Klik-aan-klik-uit zit volgens mij op 433,92 MHz. Maar lijkt mij sterk dat dit in dit geval van invloed is op de TV. Tenzij de bekabeling natuurlijk behoorlijk brak is.
Maar dan hoort niet een hele gemeente er last van te hebben natuurlijk (als dit inderdaad zo is.) want dan is er meer aan de hand lijkt me.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
henkru
Ik heb een regenmeter van Alecto WS-3500
Zendfrequetie regenmeter:
433MHz reikwijdte tot 50m (open veld)
Maar er staan meer van deze apparaten in de buurt en mijn bekabeling is goed en alles met metalen pluggen gemonteerd.
 
Monteur_kees
een dvb kanaal is 8Mhz breed
436 is het midden van het kanaal ofwel centerFrequentie
dus 4Mhz eraf is 432Mhz
dus 4 Mhz erbij is 440 Mhz

het verschil tussen 432 en 440 is 8 MhzSmile
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
henkru
Het blijkt dus toch de Alecto te zijn.
 
Monteur_kees
mooi Smile

opgelost lijkt me

gr, Piotje
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
henkru

Quote

piotje schreef:

mooi Smile

opgelost lijkt me

gr, Piotje

Nou ja in zoverre dat ik mijn Alecto niet meer kan gebruiken omdat dit op dezelfde frequentie zit, dus wat de vorige melder al zei schuif Veronica wat op in frequentie want ik neem aan dat ik niet de enige ben die hier last van heeft.Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Veronica.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Strepen op Veronica/Disney XD (analoog) Storing : 7 08-06-2015
Net5, Veronica, RTL7 en SBS 6 geen signaal Digitale radio of televisie storing : 6 09-05-2014
geen signaal RTL7,veronica en net5 Digitale radio of televisie storing : 5 01-04-2012
Storing op rtl 7, 8 net 5 en veronica Digitale radio of televisie storing : 10 21-10-2011
RTL 7 en Veronica verdwenen E48 Digitale radio of televisie storing : 17 30-09-2011
Advertentie