obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van en over Ziggo" posten.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo verdubbelt hoeveelheid zenders voor iOS- en Android TV apps
Zippo
Ziggo heeft vandaag een vernieuwde, meer uitgebreide iOS-versie (3.0) van de Ziggo TV app live gezet in de App Store. Versie 3.0 voor Android-apparatuur werd eerder al op 26 september gelanceerd. Gelijktijdig met de lancering van de nieuwe versie voor iOS is het aantal live te bekijken zenders voor zowel iOS als Android uitgebreid van 14 naar 24 voor klanten met TV Standaard, naar 27 voor klanten met TV Plus en naar 28 voor klanten met TV Extra. Behalve de uitbreiding van het aantal zenders heeft Ziggo ook de integratie met Twitter verbeterd. Zo kun je nu binnen de app onder andere gebruik maken van de Twitterswipe-functie. Via die functie kun je swipen door de actuele Tweets over het TV-programma waar je naar kijkt. Met deze veranderingen komt Ziggo tegemoet aan de wensen van zijn klanten die via smartphones en tablets gebruik maken van Ziggo's diensten. De app is gratis maar om live TV te kunnen kijken moet de gebruiker beschikken over televisie en internet van Ziggo en het apparaat eenmalig registreren via Mijn Ziggo.

Live TV kijken in hoge beeld- en geluidskwaliteit
Er kunnen per huishouden maximaal 5 verschillende apparaten geregistreerd worden en er kan tegelijkertijd op maximaal 3 verschillende apparaten naar Live TV gekeken worden. De Live TV-functie van de Ziggo TV app werkt op de iPad 1, 2 en 3, de iPhone 3 GS of hoger en de iPod Touch van de 3e of 4e generatie met iOS 4.3 of hoger. Daarnaast werkt de eerder gelanceerde Android-versie op smartphones met Android 2.3 of hoger en tablets met Android 3.0 of hoger.* Vooralsnog kan de klant alleen in en rondom zijn eigen huis kijken. Ziggo geeft streams in hoge kwaliteit door met een bandbreedte variërend van 800Kb/s tot 1,5 Mb/s voor de tablets en van 200 tot 800Kb/s voor smartphones.

* Het kan enkele dagen duren voordat de nieuwe zenders op alle Android-apparaten zichtbaar zijn.

Uitbreiding van het aantal zenders
Het aantal zenders dat de klant kan ontvangen is afhankelijk van het TV abonnement van de klant: 24 voor klanten met TV Standaard, 27 voor klanten met TV Plus en 28 voor klanten met TV Extra.


ZenderTV pakket
Nederland 1TV Standaard
Nederland 2TV Standaard
Nederland 3TV Standaard
RTL4TV Standaard
RTL5TV Standaard
SBS6TV Standaard
RTL7TV Standaard
VeronicaTV Standaard
Net5TV Standaard
RTL8TV Standaard
National Geographic ChannelTV Standaard
EurosportTV Standaard
BBC 1TV Standaard
BBC 2TV Standaard
Discovery ChannelTV Standaard
AnimalPlanet/TLCTV Standaard
Disney ChannelTV Standaard
Comedy CentralTV Standaard
CNNTV Standaard
EénTV Standaard
CANVASTV Standaard
MTVTV Standaard
Ziggo XiteTV Standaard
Ziggo TVTV Standaard
Eurosport 2TV Plus
TV PlusTV Plus
Nick Jr.TV Plus
Humor 24TV Plus
Comedy Central ExtraTV Extra


Delen met anderen
Mensen willen graag hun ervaringen delen met anderen en tegelijkertijd weten wat hun vrienden en kennissen ervaren hebben. Om die reden heeft Ziggo veel aandacht besteed aan de integratie van die mogelijkheden in de Ziggo TV app. Zo kun je bij het kijken naar een programma met één druk op de Twitter-knop live zien wat er over dat programma getwitterd wordt. Wil je zelf anderen laten weten waar jij naar kijkt of wat je van een programma vindt, dan gaat dat eenvoudig in de Ziggo TV app via Twitter, via Facebook of via e-mail.

Programmagids met meer dan 160 zenders
Ziggo TV biedt de gebruiker een programmaoverzicht van meer dan 160 zenders. Het overzicht loopt tot maximaal een week vooruit en de zenderlijst en de volgorde van de zenders is naar eigen voorkeur aan te passen, ook op basis van televisieabonnement. Je kunt zoeken op genre of trefwoord. Bij elk programma wordt een omschrijving verstrekt en wil je anderen op een bepaald programma attenderen, dan druk je eenvoudig op de knop 'delen' waarna je automatisch via e-mail of Twitter het bericht verstuurt of op Facebook plaatst.

Om niets te missen geeft de applicatie dagelijks een aantal kijktips en kun je als gebruiker zelf een alarm instellen voor je favoriete programma's. Standaard heeft de TV-gids het uiterlijk van een Elektronische Programma Gids (EPG) waarbij de programma's op tijd gesorteerd worden. De gebruiker kan er echter ook voor kiezen per zender of op genre door de gids te bladeren. Programma's die live te bekijken zijn, kunnen ook vanuit de Elektronische Programmagids meteen gestart worden.

Alle televisienieuwtjes op een rij
Televisieprogramma's en televisiepersoonlijkheden maken of "zijn" zelf aan de lopende band nieuws. Of een programma goed of slecht bekeken wordt, een presentatrice stopt of een acteur een nieuwe rol in een soap krijgt, daar wordt druk over geschreven. Ziggo TV Gids brengt al dat nieuws dagelijks op je tablet.


Overzicht van Ziggo On Demand titels
Ziggo heeft een On Demand-catalogus van honderden actuele films, series en muziekfilms, die continu vernieuwd wordt. Met de Ziggo TV app kun je op je gemak binnen de catalogus zoeken op genre of op trefwoord. De film of serie van je keuze kun je via een interactieve ontvanger van Ziggo op je televisie bekijken.

Bron Ziggo
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
kobus1960
Net binnengehaald, even inloggen en voila!! Werken!! Mooie App.Clap
 
MisterSenseo
En hoe zit het nou met die mensen die huilend de tv uitzetten omdat hun signaal zo belabberd is en daarna jankend de pc uitzetten omdat via Ziggo emailen net zoiets is als flessenpost ???
Prachtig, geweldig en fabeltastisch al die mooie nieuwe dingen maar hoe is het ondertussen met de algehele kwaliteit van normaal digitaal tv kijken en goed internet in heel Nederland gesteld ?

Ik zeg : "BELACHELIJK"............
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Nicholas
Ik vind het op zich prima allemaal maar wat ik werkelijk niet begrijp; wat is er nu zo leuk aan TV kijken op een I-pad (of andere pad / telefoon) ????

Da's toch een klein beeld wat je dan in je handen hebt? Dat kijkt toch niet lekker ?
Beetje internetten op zo'n ding, je mails nakijken, etc... dat begrijp ik wel maar TV kijken ? Helpless

Wie kan me dit uitleggen ?
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
kobus1960

Quote

MisterSenseo schreef:

En hoe zit het nou met die mensen die huilend de tv uitzetten omdat hun signaal zo belabberd is en daarna jankend de pc uitzetten omdat via Ziggo emailen net zoiets is als flessenpost ???
Prachtig, geweldig en fabeltastisch al die mooie nieuwe dingen maar hoe is het ondertussen met de algehele kwaliteit van normaal digitaal tv kijken en goed internet in heel Nederland gesteld ?

Ik zeg : "BELACHELIJK"............


Heb je al die problemen dan?? Ik niet hier, ik gebruik de app ook niet, ja even 2 tellen of een demo.
Kennis van me heeft een Ipad, en daar is echt goed op te kijken, bv. in bed, Zij is bedlegerig.
Moet vaak in een houding liggen (pijn) waardoor ze niet naar de hangende tv kan kijken.
Daar is het echt een oplossing voor!!
 
MisterSenseo
Nee ik heb die problemen niet maar duizenden wel en daarom bestaat het forum !
Waar ik me kwaad over maak is dat er zoveel nieuwe snufjes uitgevonden worden die bergen poen kosten terwijl een flink deel van ons niet een de snelheid krijgen of de tv kwaliteit waar ze voor betalen.
Ik ben spekkoper, ik heb alles in de hoogste kwaliteit, maar lang niet alle abonnees hebben het net als jij en ik.
Zoals ik al honderden keren heb lopen pleiten : eerst alles perfect op orde en dan pas nieuwe dingen creëren ............I rest my case, het moest er ff uit.........uch
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
briolet

Quote

Ik vind het op zich prima allemaal maar wat ik werkelijk niet begrijp; wat is er nu zo leuk aan TV kijken op een I-pad (of andere pad / telefoon) ????

Da's toch een klein beeld wat je dan in je handen hebt?

Dat valt reuze mee. Het gaat namelijk niet om de absolute grootte, maar om de beeldhoek. Oftewel het percentage van het gezichtsveld dat het beeld gaat innemen.

Meer concreet: mijn tablet heeft een diagonaal van 10 inch en ik bekijk het op ongeveer 40 cm afstand.
Als je bij een TV op 3 meter afstand zit heb je dus een diagonaal van 75 inch nodig om dezelfde beeldvulling te krijgen.

De beeldervaring tussen beide verschilt dus niet eens zoveel. Moet je natuurlijk niet met een telefoontje gaan kijken.
 
kobus1960
Iphone/Ipad gaat ook perfect kan ik je melden, vlijmscherp en totaal beeld.
 
Nicholas
In bepaalde situaties kan ik het me voorstellen (op reis, mensen met een handicap, etc.) Ik vind het in het vliegtuig ook prettig dat er zo'n schermpje in de voorstoel zit mee spelletjes erop, etc.

En ik geloof wel dat het goed te bekijken is (scherp beeld en van dichtbij goed te doen.) Maarja, thuis op de bank voor mijn Flatscreen kijkt toch echt een stuk prettiger. Maar goed, ik ben ook niet echt een TV junk dus dat zal er ook wel mee te maken hebben.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
kobus1960
Ik denk er zelfs over om m'n Bravia 1 meter 20 eruit te pleuren. Annoying Pfft
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo verdubbelt hoeveelheid zenders voor iOS- en Android TV apps', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Advertentie