obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Nieuwsgroep
int1385
Hallo,
Ik ben hier nieuw en ik hoop dat alles goed gaat. Ik zit met het volgend probleem.
Sinds een paar weken heb ik last van een lage tot zeer lage snelheid bij Spotnet
(download via Ziggo Nieuwsgroep). Het gaat zelfs van B/s tot KB/s, terwijl ik gewend
ben aan 1 tot 2 MB/s.
Ik heb Ziggo gebeld en zij konden mij niet vertellen hoe en waarom, daarom hebben
zij mij doorverbonden met de technische dienst van 65 cent per minuut. Ook zij kwamen
er niet uit, kreeg 1 tip, download met Grabbit. Ik gebruik dan Grabbit en de snelheid is
precies hetzelfde als Spotnet zelf.
Hebben er meer mensen hier last van?? Is er een oplossing om mijn oude snelheid weer
terug te halen??
Er zijn geen veranderingen van abonnement, router of modem geweest.
 
kobus1960
Welk pakket van Ziggo heb je?
Elk pakket heeft z'n grenzen qua max down/up load.
Gewijzigd door kobus1960 op 17-10-2012 18:21
 
Nicholas
Die nieuwsserver van Ziggo is echt bagger. Neem eens een proefabonnement bij een van de betaalde newsproviders en kijk dan eens hoe het loopt. Ik kan je garanderen dat je dan gelijk overstapt. Ik had eerst alles in 1 extra en maakte gebruik van de server van ziggo maar dat viel behoorlijk tegen. Heb nu alles in 1 plus. Maak nu gebruik van een betaalde newsserver.

Natuurlijk wel even vant tevoren een speedtest doen (bij speedtest.net of de site van ziggo zelf) om te kijken of het niet aan je verbinding ligt.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
kobus1960
En die speedtest.net geeft je ook tientallen afwijkende resultaten.
Probeer er een zooi uit, de snelste is ook jouw max, snelheid.
Naaldwijk en Veendam zijn over het algemeen de snelsten.
 
Monteur_kees
De newsserver van de sponsor is aan te bevelen
Goede snelheid en goede retentie
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
kobus1960
Om wat diversiteit te geven, Sunny is ook aardig.
 
Nicholas
Ja, en Eweka ook. Zo nu hebben we er drie genoemd. Dan is het geen reclame meer. Annoying
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
int1385

Quote

kobus1960 schreef:

Welk pakket van Ziggo heb je?
Elk pakket heeft z'n grenzen qua max down/up load.


Ik heb alles in een met 120mbit/s download en 10mbit/s upload, en gebruik van nieuwsserver is onbeperkt, terwijl andere
abonnementen tot een max. van 8gb zitten per maand.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: oktober 17 2012 19:13:58:

Quote

Nicholas schreef:

Die nieuwsserver van Ziggo is echt bagger. Neem eens een proefabonnement bij een van de betaalde newsproviders en kijk dan eens hoe het loopt. Ik kan je garanderen dat je dan gelijk overstapt. Ik had eerst alles in 1 extra en maakte gebruik van de server van ziggo maar dat viel behoorlijk tegen. Heb nu alles in 1 plus. Maak nu gebruik van een betaalde newsserver.

Natuurlijk wel even vant tevoren een speedtest doen (bij speedtest.net of de site van ziggo zelf) om te kijken of het niet aan je verbinding ligt.


Welke payserver maak jij gebruik van??
Gewijzigd door int1385 op 17-10-2012 19:13
 
kobus1960
Ik gebruik de site sponsor én een account bij Sunny.
Beiden prima.
 
BMP
News Connection,

Doet het perfect Thumbs Up
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwsgroep', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
OE nieuwsgroep Storing : 10 24-09-2010
Nieuwsgroep issue Algemeen : 4 10-10-2009
Advertentie