obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Toch Thuiscopy heffing 2013
MaXMhZ
bron: teletekst pagina 108

In 2013 zal toch een thuiscopy heffing op smartphones, tablets, Computers, media spelers, en lege media geheven worden van maximaal 5 Euro per item. De heffing zal afhankelijk zijn van de grootte van de opslag capaciteit en geldt alleen voor 2013. De heffing op lege CDs en DVDs is 3ct, heffing op magnetische media als video en audio cassettes komt te vervallen.

Ook is bekend geworden dat Windows 8 BluRay niet kan afspelen, en CD en DVD alleen via een betaalde upgrade van Windows Media Center
Gewijzigd door MaXMhZ op 25-10-2012 12:10
 
briolet
De gehele regeling, inclusief tarieven en toelichting kun je vinden in het staatsblad
 
Nicholas
heffingen
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
kobus1960
Als daarmee de kous af is, prima toch?
Zolang men niet overgaat tot een download verbod,
blijft het de komende vier jaar rustig.
 
MaXMhZ
Vier jaar vooruit kijken lijkt mij erg lang. De entertainment industrie is nog lang niet uitgegraaid. ze vinden nog wel meer manieren om de burgers uit te knijpen. Ik vraag mij hardop af of al die heffingen wel bij de juiste personen terecht komen. Ik geloof er niets van.
 
kobus1960
Nee, daar kun je twijfels bij hebben idd.
Maar goed, die vier jaar baseer ik op een Tweede Kamer meerderheid.
En ik mag hopen dat die toch één keer 4 jaar blijft zitten. Angry
 
MaXMhZ
Rutte en Samson 4 jaar?

Ik hoop dat ze plat op hun bek gaan direct nadat ze uit de startblokken denken te komen.
 
Nicholas
Voor een PC / Laptop € 5.00 heffing ! Daarmee gaan ze er dus vanuit dat iedereen die een PC of laptop heeft daar illegaal verkregen materiaal op heeft staan ???
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
kobus1960
Nee, maar het kan er wel opgezet worden toch? Cool
PC / Laptop zitten branders.............HD's.......SSD's......
 
Nicholas
Ja maar niet iedereen gebruikt zijn computer om illegaal materiaal te gebruiken/produceren/distribueren. Ik wil ermee zeggen dat iedereen over een kam wordt geschoren.

Voor een Smart-phone moet je ook extra gaan betalen. Belachelijk.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Toch Thuiscopy heffing 2013', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
KPN abonn en toch instelling UPC Ziggo mobiel telefonie : 1 06-05-2015
Cisco EPC3925 in bridge, maar dhcp toch actief ? Storing : 9 02-10-2014
Toch eigen fout! Klacht over Ziggo : 2 31-12-2013
Snelheidsverhoging 01-07-2013 Snelheid : 68 30-08-2013
Ziggo verhoogt de snelheden opnieuw per 1 juli 2013 Snelheid : 13 21-05-2013
Advertentie