obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Windows 8
BMP
Voor de mensen die het nog niet weten, je kan voor 30 euro een windows 8 upgrade kopen bij Microsoft, 1 januari 2013 word het 60, euro,.... natuurlijk alleen voor legitieme windows versies.
Een eventuele mediacenter licentie is ook gratis te verkrijgen tijdens deze promo weekjes tot eind 2012

Betaling eventueel ook via paypal,,..... ook de installatie gaat super gemakkelijk Cool

http://windows.microsoft.com/nl-NL/wi...nload-shop

c8d8763d-f1a4-4533-9f06-1b827d059236_4
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Zippo
Tip! Voor scholieren/studenten en onderwijzend personeel nog voordeliger via Slim.nl!

Voor onderwijzend personeel is de aanbieding dacht ik 8 Euro, studenten betalen doorgaans iets meer.

Wel registreren met een email adres van je school!! Op die manier "weet" Slim.nl dat je gebruik mag maken van de aanbieding(en).

Edit: net ff gecheckt. Windows 8 is alleen beschikbaar voor medewerkers. Maar heb je een school email adres, registreer dan en kijk welk voordeel je kan halen op de aangeboden soft- en hardware.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
BMP
Nou ik moet zeggen het is heel wat anders dan de xp vista en w7 generatie, maar het begint al aardig te wennen Cool
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Zippo
Ik heb nog niet met windows8 gespeeld, maar van wat ik er van mee gekregen heb zal ik de start knop enorm missen. (is vast wel weer terug te krijgen)

Verder viel me op dat er ongewenste reclame buttons op het scherm staan. Ik heb een hekel aan voorgeprogrammeerde icons op het scherm staan.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Nicholas
@BMP: Ben wel benieuwd naar jouw ervaringen. Ik ken mensen die erover twijfelen of dat ze windows 7 gaan herinstalleren (i.v.m. vervuild systeem) of dat ze gelijk updaten naar 8.

Ikzelf ga zeker nu niet overstappen omdat windows 7 me prima bevalt. Zeker nu met die SSD erbij. Wat zijn nu door voordelen van 8 voor een PC ?
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
kobus1960
Ik blijf even bij 7, ook gezien reviews die aangeven dat met een PC/Laptop
zonder touchscreen en dus met muis een boel functionaliteit gaat missen.
Net als Nicholas, ik dik tevreden met m'n huidige setting. Thumbs Up
 
Nicholas
Mijn grootste "bezwaar" zijn al die vooraf ingestelde functionaliteiten (klik iconen, enz.) Ik wil graag wat meer regie hebben en inzicht in wat er nu precies onder de motorkap zit (locaties van bestanden, etc.)

Windows 8 schijnt wel een betere beveiliging te hebben (bij het opstarten worden digitale ondertekeningen van drivers/services gechecked zodat het voor allerlei malware (ook rootkits) lastiger wordt om zich op het systeem te nestelen) Maarja.... daar zullen straks zeker ook weer gaten in geschoten worden.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
BMP

Quote

Zippo schreef:

Ik heb nog niet met windows8 gespeeld, maar van wat ik er van mee gekregen heb zal ik de start knop enorm missen. (is vast wel weer terug te krijgen)

Verder viel me op dat er ongewenste reclame buttons op het scherm staan. Ik heb een hekel aan voorgeprogrammeerde icons op het scherm staan.


Ga het even uitzoeken, maar de startknop is middels een programma terug te krijgen. ongewenste reclame is gewoon uit te zetten.
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
BMP

Quote

Nicholas schreef:

Mijn grootste "bezwaar" zijn al die vooraf ingestelde functionaliteiten (klik iconen, enz.) Ik wil graag wat meer regie hebben en inzicht in wat er nu precies onder de motorkap zit (locaties van bestanden, etc.)

Windows 8 schijnt wel een betere beveiliging te hebben (bij het opstarten worden digitale ondertekeningen van drivers/services gechecked zodat het voor allerlei malware (ook rootkits) lastiger wordt om zich op het systeem te nestelen) Maarja.... daar zullen straks zeker ook weer gaten in geschoten worden.


Je hebt nog steeds zelf de regie in handen de oude desktop staat er gewoon op die klik tiles van het hoofdscherm kan je desgewenst weghalen en je eigen voorkeuren er op los laten. Smile

Ik zit nog in de ontdekking fase, maar dat gaat snel Cheer
Gewijzigd door BMP op 29-10-2012 17:30
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
BMP
Zo ik heb mijn startknop weer Cool (ik miste hem zo)er zijn diverse programma's te vinden ik gebruik het progje van stardock 8 start.


Whistl
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Windows 8', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo Connect Box wifi problemen Apple / Windows Algemene computer en software vragen. : 5 07-01-2017
Kan geen berichten ontvangen of verzenden Windows Live Mail Instellingen software : 3 02-02-2016
Windows 7. Algemene computer en software vragen. : 4 27-04-2015
Sonos systeem kan niet communiceren met windows via wifi Hardware instellingen : 5 07-02-2015
Geen wifi verbinding met apple apparaten, wel met windows laptop Eigen netwerk : 3 08-12-2014
Advertentie