obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Interactieve HD recorder
PKolk
Goedenavond.

Even korte historie. Hebben sinds Januari 2012 3in1 plus. In het begin problemen gehad met bellen. Dat verder top opgelost. Hebben ook gelijk toen een insteekkaart gekocht voor €39,- omdat we toen 1 TV hadden. Hier veel problemen mee gehad omdat het binnenwerk van de TV niet goed was. Dus die module ligt nu dus al 9 maanden niks te doen omdat ie kapot is gegaan. (insteekkaart werkt nog)

Ben een aantal weken geleden begonnen met bellen naar de Ziggo voor een Interactieve HD recorder, omdat we een 2e tv hebben aangeschaft ( waar de insteekkaart wél inkan ). Heb via mobiel gebeld naar de klantenservice voor een nieuwe CI+ module en een interactieve hd recorder. Dit zou €89,- en €349,- gaan kosten omdat we al klant zijn gaf de medewerker meermaals aan?!?! Hoe bedoel je je raakt zo je klanten weg die elke maand netjes betalen voor de diensten!!

Zelf werk ik voor KPN, die mij ook regelmatig speciale aanbiedingen doet om daar klant te worden, maar heb verder vrijwel geen problemen met Ziggo. Maar dit wordt voor mij flink verpest als ik bij KPN een ITV recorder in huurprijs krijg, terwijl ik er bij de Ziggo in totaal €440,- voor moet betalen omdat ik toevallig al klant ben!. Slaat natuurlijk helemaal nergens op.

Graag een passende oplossing hiervoor, want anders zijn wij binnenkort weg!

Mvg,
Peter.
 
kobus1960
Hallo Peter,

Dit is een forum voor en door Ziggo gebruikers.
Geen enkele invloed op het beleid van Ziggo.
Jouw probleem is een bekend en erkend verhaal.
Nieuwe klanten krijgen fikse korting op producten.
Bestaande klanten niet, daar kunnen we nogmaals
een discussie over starten, komen we niet uit.
Procedureel heeft Ziggo gelijk, lees de voorwaarden.

Voordeel is dat je per maand op kunt zeggen, dus ik zou zeggen..........
 
Black Tiger

Quote

terwijl ik er bij de Ziggo in totaal €440,- voor moet betalen omdat ik toevallig al klant ben

Er is lange tijd een actie geweest (volgens mij loopt die nog) waarbij de ontvanger voor bestaande klanten op 199 euro ligt i.p.v. 349 euro (was iets van 450).
De actie is schijnbaar afgelopen.

Er is altijd verschil bij diverse providers, maar bij een andere provider hoef je als bestaande klant ook niets te verwachten over het algemeen.
Doch 349 is wel erg veel. Voor 150 euro heb je een Humax die ook ITV aan kan.
Greetings, Black Tiger
 
briolet
Ja, ik ben 2 jaar geleden als bestaande klant van analoog op digitaal overgestapt. De HD recorder was toen voor mij ook € 199.- Vreemd dat ze zo'n actie voor vaste klanten afschaffen. Was toen blijkbaar bedoeld als extra stimulans om van analoog naar digitaal te gaan.
 
Frik
Ik heb - via het contactformulier - gedreigd met opzeggen en over te stappen naar KPN. Hier is telefonisch op gereageerd dat ik de Interactieve HD recorder voor de instapprijs van 119,- mag hebben mits ik dan nog een jaar bij Ziggo blijf.

Ik heb een week bedenktijd gehad en ben op de aanbieding ingegaan.
 
Black Tiger
Zo zie je maar weer, gewoon proberen, altijd kans dat ze je toch proberen te behouden.
Greetings, Black Tiger
 
tolrich
Storing op een Cisco 8485 DVB HD PVR ongeveer 18 maanden in bezit, zins 2 weken kan ik opnames niet meer normaal bekijken, het beeld wordt bij het afspelen blokkerig, De HD inmiddels helemaal leeg gemaakt, en opnieuw opnames erop gezet. Probleem blijft hetzelfde. heeft iemand hier een oplossing voor.
 
Black Tiger
@Tolrich: Wij noemen zoiets "topic stelen" en het werkt verwarrend bij de beantwoording.
Jij hebt een ander probleem dus ook een andere vraag.
Plaats je vraag a.u.b. even in de juiste sectie (bij Ziggo decoders) in een apart onderwerp. Dan zullen we je probleem daar ook behandelen, niet in dit onderwerp.
Alvst bedankt!Wink
Greetings, Black Tiger
 
tolrich

Quote

Black Tiger schreef:

@Tolrich: Wij noemen zoiets "topic stelen" en het werkt verwarrend bij de beantwoording.
Jij hebt een ander probleem dus ook een andere vraag.
Plaats je vraag a.u.b. even in de juiste sectie (bij Ziggo decoders) in een apart onderwerp. Dan zullen we je probleem daar ook behandelen, niet in dit onderwerp.
Alvst bedankt!Wink


Ok verplaatst, ben vandaag pas nieuw op dit forum. En stelen doe je stiekemWink
 
MaXMhZ
Geldt voor alle forums. Niet alleen hier.

Als je je vraag op pagina x van een niet gerelateerd draadje plaatst, kun je wel bedenken wat de kans is dat je een antwoord krijgt. 0,0 dus. Vraag/Probleem -> start je eigen draadje met duidelijke titel.
Dat zal anderen aantrekken het te lezen en te helpen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Interactieve HD recorder', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
storing interactieve televisie van Ziggo Storing : 4 22-11-2016
Loewe Connect ID TV met Interactieve CI+1.3 Digitale radio of televisie storing : 5 24-07-2015
Melding E48-32 met nieuwe interactieve hd recorder Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 8 28-03-2015
Ziggo legt kijkgedrag interactieve televisie vast Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 8 09-02-2015
Interactieve HD Recorder Ziggo Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 8 13-01-2015
Advertentie