obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
tv apps werken niet (zowel IOS6 als android)
louisverhagen
IK ben net overgestapt op ziggo all-in-1 (ik had daarvoor al ziggo-tv). Een van de redenen was dat we ook via onze android (samsung galaxy tab, S@, en HTC desire HD) en IOS (IPAD en IPOD touch) tv zouden kunnen kijken (niks ge jail broken of ge root etc..). Alle mijn diensten werken goed (interactieve TV, Internet (60 Mbs !!) en telefoon). Echter de TV apps doen het niet.

De telefoons/tablets hebben verbinding met internet (via wifi). Ik log in via myziggo account. Geen probleem. Als ik via het web inlog op myziggo kan ik mijn klant gegevens inzien. Daar staan alle diensten/producten ook aan
De app werkt op zich goed. Echter als ik TV wil kijken krijg ik de boodschap "TV kijken niet mogelijk" "TV kijken is alleen beschikbaar voor abonnees met TV én internet van Ziggo"
Volgens mij heb ik dat

Ik heb via de diagonse gekeken; "Verbonden met Ziggo netwerk"OkSmile, Ingelogd met mijn Ziggo account" OkSmile, "TV én internet of een Alles-in-1 abonnement van ziggo"kruisjeCry, Snelheid van verbinding" OkSmile,

Vandaag meer dan een 1/2 uur met een dame van Ziggo aan de lijn gezeten, helaas zonder resultaat. Ik moest maar wachten en over een tijdje weer proberen. Nee het was geen administratieve fout.

Als ik eerlijk mag zijn klinkt dit wel als een administratieve fout ergens. Maar waar en hoe kan ik dit verhelpen.

Wie kan mij hierin helpen? Ik zal vast niet de enige zijn met dit probleem.

vriendelijke groet
Louis Verhagen
p.s. er is wel iets waarvan ik niet weet of dit de oorzaak zou kunnen zijn. Ik heb wel de ip range op 192.168.1.x gezet (netmask 255.255.255.0) ivm met een aantal dingen (Nas'en, mindcraftservertje, TV, etc.) die een vast ip adres hebben. Geen enkel problemen met internet
 
Monteur_kees
welke versie heeft u geïnstalleerd ?
de laatste versie is 3.0.2
vaak helpt het wel eens de tv-app te verwijderen en opnieuw te installeren

mvg, Piotje
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
louisverhagen
Inderdaad versie 3.0.2 en inderdaad al een paar keer compleet verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Maar mijn gevoel is dat het een permissie probleem is. De app werkt goed tot je wil kijken en beweert dan aan dat ik geen ziggo internet en tv heb. Waar haalt de app deze informatie vandaan. Daar zit waarschijnlijk de oorzaak. (is mijn gevoel)

Louis


Quote

piotje schreef:

welke versie heeft u geïnstalleerd ?
de laatste versie is 3.0.2
vaak helpt het wel eens de tv-app te verwijderen en opnieuw te installeren

mvg, Piotje
 
Monteur_kees
stuur even via pm uw postcode huisnummer
dan zal ik even kijken of ik iets kan doen voor u

mvg, Piotje
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
louisverhagen
Allereerst wil ik de Ziggo mensen die geholpen hebben met dit probleem en met name de persoon die langs gekomen is, enorm bedanken voor hun hulp. Pluim !!!!

En dan de oplossing. Mijn myziggo account naam was "louis.verhagen"
Door het verwijderen van de "." werkt de app wel. Dus kennelijk mag je alleen letters (misschien ook cijfers??) maar kennelijk geen leestekens (iedergeval geen punt).

Misschien handig als dit op de site van Ziggo waar je een account aanmaakt wordt aangepast. Je kunt trouwens je inlognaam veranderen op de "gegevens" pagina als je ingelogd bent.

Nogmaals een enorme pluim!!! voor de hulp van ziggo.

Louis Verhagen
 
Monteur_kees
Louis,,

Bedankt en graag gedaan heb het intern doorgegeven Smile

veel kijkplezier en prettig weekend

mvg, Piotje
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
kobus1960

Quote

Dus kennelijk mag je alleen letters (misschien ook cijfers??) maar kennelijk geen leestekens (iedergeval geen punt)


Cijfers mogen wel, gebruik ik ook.
 
barutje
Voor mij hetzelfde probleem iemand een oplossing"?
 
kobus1960
@Barutje, start even een eigen topic. Dit topic is opgelost.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'tv apps werken niet (zowel IOS6 als android)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Ziggo GO nu ook beschikbaar voor Apple TV, Android TV en Amazon Fire TV Ziggo nieuws : 1 29-06-2020
Advertentie