obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nieuwsgroepen / Newsgroups. Welke download programma's zijn er en wat zijn de instellingen? Grabit, Bitcomet, Bittorrent, nzb, spotplanet, spotworld, ftd, etc. Blokkeert Ziggo poorten.
 Onderwerp afdrukken
Downloaden van nieuwsgroepen via News.ziggo.nl gaat nauwlijks
MaXMhZ
Zolang timmetje kuik nog rondwaard is het wel zo verstandig om niet voor één gat te vangen te zijn natuurlijk Wink
eMule/ aMule (Linux) is er ook nog natuurlijk.
Gewijzigd door MaXMhZ op 14-11-2012 18:13
 
Rav
Zoekend op het net of ik iets kon vinden waarom de nieuws server van ziggo zo traag is momenteel, kwam ik dit tegen.
Heb me even geregistreerd om te melden dat het hier ook waardeloos is.
Dit is het laatste jaar nog nooit zo slecht geweest.
Speedtest is wel goed.

2307517196
 
Nicholas
Heb net even een proefpakketje Sunny besteld. Dit naar aanleiding van het feit dat ik een filmpje van een man in een soort van vleermuizenpak niet kon downloaden bij Eweka. Blijkbaar heeft een niet nader te noemen organisatie bezwaar ingediend bij Eweka tegen filmpjes met mannen in vleermuizenpakken ofzo.

Maar goed. We gaan Sunny maar es uitproberen.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
BMP
oke, ik ben dat manneke met dat niet nader te noemen soort van pakje ook aan het binnen hengelen, gaat goed tot nu toe Cool Cheer

Annoying
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
kobus1960
Klopt Eweka heeft een bevel gekregen van timmetje. Sad
Ik gebruik Sunny er ook bij, prima, kan je ook de lijntjes
delen over meerdere IP adressen, Newsconnection staat dat niet toe.
 
Nicholas
@Kobus, ja, ik zag jouw tip dus ik dacht. Ik zal het eens proberen.

@BMP: Da's toevallig dan ! Kwaliteit is zo te zien super. Moet het nog even testen op de media player. Die natuurfilms zijn altijd mooi in HD. (ik bedoel natuurlijk vleermuizen enzo..)
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
MisterSenseo
Ik heb Sunny ook een weekje geprobeerd en viel zeker niet tegen.
Vrijwel gelijk aan onze sponsor, Newsconnection.........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
kobus1960
Ik heb een Sunny 60 op drie adressen tegelijk draaien.
Dan blijft er nog altijd 2 á 3 Mb/s download snelheid over per adres (IP).
3 x 5 lijntjes op 1 account dus, tegelijkertijd ingelogd, acceptabel.

Dat kan bij newsconnection niet, heb ik op m'n eigen
pc en werkt idd als een kogel.
 
Black Tiger
Ik gebruik ook beide usenetservers, werkt perfekt hier.
Kan ook met torrents werken maar doe dat bijna nooit aangezien je meestal minder prioriteit krijgt als je de upload uit zet of blokkeert.
Daarnaast heb ik nog nooit in de buurt gezeten van dezelfde snelheid waarmee je op usenet kunt downloaden. En hoe ouder de post hoe langzamer de verbinding als je het dan nog al krijgt.

Dus doe mij maar usenet.Smile
Greetings, Black Tiger
 
BMP
directconnect DC++ ooit ook wel iets mee gedaan, werkt met hubs, veel muziek van de meest uiteenlopende soorten.

http://dcplusplus.sourceforge.net/
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Downloaden van nieuwsgroepen via News.ziggo.nl gaat nauwlijks', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie