obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
geluid valt weg bij afspelen
PJB1950
Heb ik al geprobeerd! Maakt niet uit, helaas.
 
Nicholas
Dan weet ik het ook helaas niet meer.

Het is wel super irritant natuurlijk. Zeker als het al je derde apparaat is. En je moet ook iedere keer weer opnieuw je verhaal vertellen....

Ziggo, help eens even !
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
kobus1960
Probeer eens een andere coax kabel van je hoofdaansluiting naar je Cisco.
Heb je er een versterker tussen zitten? Of werk je nog met die UMU draaidoos?
Het kan wel zijn dat je Cisco een gemankeerd signaal krijgt en om de zoveel
tijd probeert te fijntunen.

Test eens even met een korte andere coax kabel, even een opstelling uittesten?
 
PJB1950
Dat is praktisch onmogelijk. Hoofdaansluiting zit in de meterkast en ik kan moeilijk de 'hele handel' daar naar toe verplaatsen. Er zit een versterker tussen (die van Ziggo).
Kan je dat 'fijntunen' nergens uitzetten?
 
kobus1960

Quote

Kan je dat 'fijntunen' nergens uitzetten?


Daar kan misschien iemand die zo'n ding heeft antwoord op geven.
 
PJB1950
dat hoop ik ook!
 
BMP
Is die versterker ook geaard aangesloten ? en zijn alle stekkers/coax aansluitingen goed gemonteerd?

en is de umu draaidoos weg? , (Was al eerder gevraagd) Smile
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
PJB1950
Ja, alles wat door de Ziggo monteur is aangesloten is nagelopen door een zeer deskundige TV installateur en daar waar nodig heeft deze laatste andere verbindingsstekkers geplaatst.
Wat is de umu draaidoos? Is dat de nieuwe 'doos' die in de meterkast is geplaatst op de plek waar de kabel het huis in komt? Zo ja, wat is er mis met die aansluiting; ik heb wel iets gelezen over een aan/uitschakelaar, maar het fijne ontgaat me vooralsnog.
 
Nicholas
Persoonlijk denk ik dat het gewoon aan die Cisco ligt.

Piotje, kun jij PJB1950 uit het Krabbengat niet even helpen / tips geven ? Dan ken ie straks tenminste ook fatsoenlijk naar den optocht op TV kijken zonder dat het geluid iedere keer wegvalt.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
kobus1960
3 x Een kapotte Cisco? Lijkt me stug.
Klik even op klikkerdeklik in het onderschrift voor een juiste aansluiting.
Of plaats desnoods wat foto's van de situatie in de meterkast, krijgen we
misschien een beeld van hoe of wat.
Het blijft lastig om op deze manier een situatie te beoordelen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geluid valt weg bij afspelen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
horizonbox valt uit Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 07-06-2018
Wi-Fi valt weg, printer neemt Wi-Fi in beslag WiFi, draadloos netwerk : 2 19-11-2017
Beeld en geluid synchronisatie Algemeen : 1 20-08-2017
5ghz wifi valt weg tijdens kopieeren WiFi, draadloos netwerk : 3 21-06-2017
extra horizonbox valt weg Ziggo Gebruikers Groep : 8 24-03-2017
Advertentie