obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Storing code (931)
GK
Hallo

Ik heb een probleem met spotnet namelijk krijg na het invoeren van mijn gebr.naam en w.w. de melding

The connection attempt out, or the connected host has failed to respond (931)

Heb gelezen dat meer mensen er last van hebben maar kan geen oplossing vinden.

Heb mijn routor al verwijderd en pc rechtstreeks aangesloten op modem.

Bij provider zowel quicknet als ziggo geprobeerd

Wie kan mij helpen ????

B.V.D.
 
Nicholas
Heb je een Security suite (totaal pakket antivirus+firewall) op je computer staan? of een losse personal firewall ? Het kan zijn dat je firewall de verbinding blokkeert.

Je zou ook even in een command prompt: ping news.ziggo.nl kunnen typen. Dan zie je gelijk of je antwoord krijgt. Krijg je dan ook een time-out dan zit er waarschijnlijk een firewall in de weg.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
GK
Bedankt voor je reactie.
Maar helaas heb de firewall van windows uitgezet maar mocht niet baten.

Ook command prompt geprobeerd maar geen time-out wel andere gegevens.
Maar niets wat op een time-out lijkt.

Ik werk met avast antivirus maar ook hier kon ik geen bijzonderheden in vinden.

Heb spotnet geinstaleerd op vaste pc met xp en op laptop met windows 7 bij bijde geen succes.
 
Nicholas
O.k. dan ligt het daar in ieder geval niet aan. Firewall in windows weer lekker aanzetten natuurlijk !

Er zijn wat problemen met de nieuwsserver van ziggo. daar zou het zeker aan kunnen liggen. Je zou even een gratis payserver kunnen nemen. Kun je een weekje uitproberen zonder verplichtingen. Als dat wel werkt dan weet je gelijk waar het aan ligt.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
kobus1960
Ik heb met SABnzbd even een testje gedaan op news.ziggo.nl. 600Kb.
Dramatisch dus, onze sponsor geeft 13Mb...........
Zou het zo zijn dat Ziggo in dezelfde positie zit als Eweka?
Dus timmetje kruikje achter de broek aan?
 
BMP
Problemen met de server van Ziggo mja ,...... alle usenet server aanbieders, lossen storingen zelfs in de moeilijkste gevallen binnen 24 uur op.

Onzin verhaal van Ziggo Sad de boel word gewoon gecapped.
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
MaXMhZ
AVast en AVG Free zijn niet ideaal en blokkeren niet alle malware (dat geldt voor alle AV software).

Probeer even de online scanner van bij voorbeeld ESET (NOD32 op http://www.eset.com/us/online-scanner/
 
GK
Krijg steeds meer het gevoel dat ziggo de boel blokt waarschijnlijk het budget op mogen ze niet meer dan zoveel gratis aanmeldingen doen per jaar.

Als je terug zoekt was er het zelfde probleem vorig jaar rond deze tijd.

Ziggo raad mij aan ziggo service + te bellen en ja 0900 nr. tegen de tijd dat ze daar klaar zijn met me zijn heb ik het abbonoment al drie keer betaald.

Prettig geregeld
 
BMP
De gegevens bij servers.xml in kladblok zelf invullen in plaats van via Spotnet zelf! dat werkt vaak bij deze foutmelding

lukt het niet dan kan je spotlite eerst installeren daarna spotnet, wil vaak ook wel helpen

Ik zelf maak er geen gebruik meer van,.......... spotplanet.org is voor mij voldoende, maar dit is nog wat ik er van weet,

Wink
Gewijzigd door BMP op 26-11-2012 20:48
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
kobus1960
Of de file servers.xml even wegsmijten en opnieuw instellen
in spotnet, dat werkt ook. Let wel op, want met serverwissel
bouwt ie opnieuw een database, kortom, alles start opnieuw op.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing code (931)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
horizon storing. Klacht over Ziggo : 6 13-12-2017
storing op haaf 230 Storing : 3 27-08-2017
Mediabox XL afstandsbedienings code Telefunken TV Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 14-08-2017
Storing Family 7 Storing : 4 21-07-2017
Storing Midden NL Storing : 5 22-06-2017
Advertentie