obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Draadloos internetten met wifi geeft vaak problemen. De snelheid is traag, de verbinding valt weg. Het kanaal is bezet. Hier zijn vragen, oplossingen en tools. Ziggo levert de volgende WiFi routers: Netgear JWNR 2000, Netgear WGR 614, Sitecom WL 582, Sitecom WL 351, Sitecom WL 153, Sitecom WL 341. Internet Dongles: Netgear WNDA3100V2, Netgear WN111, Sitecom WL172, Sitecom WN344. Maar voor andere types als Linksys, D-Link, Cisco, TP-Link kunt u ook uw vragen stellen.
 Onderwerp afdrukken
Ubee EVM3200 met linksys router
Eacis
Hay allemaal,

Ik heb thuis een Ziggo Ubee EWM3200 router zonder wifi. Deze heb ik aangesloten op een Linksys E1500 router. Deze zou mijn gehele huis moeten voorzien van een goed wifi signaal. Het wifi signaal is goed. door het gehele huis een goede verbinding.
Wat het probleem is is de snelheid. pakket dat ik heb zou D:60 en U:6 moeten doen. Indien ik een een UTPtje in mijn Ubee modem stop red ik D:60 en U:5.5.
Via mijn draadloze router red ik D:0,5 en U:5,5. Dit is ook mijn probleem. Het is toch normaal om 20mbit/s te behalen bij wifi gebruik?

Wie kan mij helpen? Ik heb alles geprobeerd:
- DHCP uit/aan
- http://members.ziggo.nl/mistersenseo/routerinstelling.jpg (deze instellingen)
- alles tussen 2 minuten en 3 uur uit

Wat kan ik nog doen?

Alvast bedankt voor de hulp

Eacis
 
Nicholas
Probeer eens om WMM support uit te zetten. En natuurlijk laatste firmware erop.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
Eacis
Ik zou niet weten waar ik de WMM support uit zou kunnen zetten. Zit na de firmware update op +/- 15mbit/s Dit zou naar mijn idee op de draadloze router nog wel iets omhoog mogen.

In ieder geval bedankt voor de reactie. is al met een factor 30 beter geworden.
 
MisterSenseo
Wat voor apparatuur wordt er gebruikt naast de E1500 ?
Met 54 G kom je niet verder dan 23 Mbit, met DraftN 150 Mbit kom je niet verder dan 30 Mbit en met DraftN 300 Mbit kom je niet verder dan 40 Mbit, bij een afstand van meer dan 5 meter.
Vervolgens is het Linksys die de naam heeft goed te zijn maar traag ( tevens eigen ervaring ) Maar de laptop/smartphone/ipad en noem maar op zijn minstens zo belangrijk.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Eacis
Een atheros AR9285 netwerkadapter. Geschikt voor een N netwerk.
Verder 2 smartphones. Maar daar vind ik de snelheid niet heel boeiend.
Haal draadloos op dit moment:

2328911305

Dus er is niets meer om over te klagen. Bedankt voor jullie hulp
 
MisterSenseo
Zie mijn onderschrft...........haal de betere driver van één van de .cz websites voor jouw Atheros kaart en installeer die, werkt gegarandeerd ( beter )...........en wat betreft de speedtest...........probeer de Amsterdam Beta..........die is in mijn ervaring de meest betrouwbare.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Eacis
nou. ik ben helemaal gelukkig. Denk dat het niet sneller meer wordt dan dit:

2328957504

Alemaal bedankt!
 
MisterSenseo
Dit is ook voor draadloos uitermate netjes hoor, ik haal het lang niet altijd.......Wink
En ik heb 120 Mbit........Wink
Dank voor je feedback.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ubee EVM3200 met linksys router', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ASUS Router RT-AC66U_B1 IPv6 activeren Hardware instellingen : 2 25-11-2021
EVM3200 Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 12-06-2018
Router aanschaffen?? WiFi, draadloos netwerk : 3 01-02-2018
Cisco/Linksys internet phone adapter PAP2T Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 8 24-11-2017
Ubee EV|M3200 of 3226 wifi? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 19-10-2017
Advertentie