obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nieuwsgroepen / Newsgroups. Welke download programma's zijn er en wat zijn de instellingen? Grabit, Bitcomet, Bittorrent, nzb, spotplanet, spotworld, ftd, etc. Blokkeert Ziggo poorten.
 Onderwerp afdrukken
newsserver
josjan
Na een hele periode prima gebruik te kunnen maken van de ziggo newsserver. is het de laatste 1 1/2 maand huilen met de pet op.
Probeer geen zaken te download die ouder zijn als 3 wkn maar zo goed als alles is incompleet; zowel complete bestanden die missen als corrupte bestanden.

WAT IS ER AAN DE HAND MET DE NEWSSERVER?
 
BMP
Helemaal niets,...... de Ziggo server word gewoon afgeknepen, neem maar gewoon een payserver bjvoorbeeld onze sponsor, (de banner rechtsboven) en je zal zien dat je snelheid weer als vanouds is. Smile
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Nicholas
Ik ben er nog niet zeker van dat de server geknepen wordt. Met de nieuwe wetgeving die straks komt mag dat trouwens ook niet.

Ik denk eerder dat ze gewoon totaal niets meer investeren in de servers, load balancers, etc. Dat kan natuurlijk wel te maken hebben met eisen van Brein, etc. Ze zijn die newsserver volgens mij liever kwijt dan rijk.

Ziggo, stop gewoon met die nieuwserver en wees daar eerlijk over !
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
josjan
Snelheid is wat traag; maar dat is niet het grootste probleem.
De bestanden zijn tegenwoordig corrupt en staan er slechts gedeeltelijk op zodat het eindresultaat niet bereikt wordt.
Dus nogmaals:

WAT IS ER MIS MET DE NEWSSERVER VAN ZIGGO?
 
MisterSenseo
Dus nogmaals : neem een payserver, die van Ziggo is nog nooit goed geweest en heeft een retentie van maar 30 dagen.
Alles wat je binnentrekt is nog maar de vraag of het compleet is.
Trouwens : in Capslock "schreeuwen" wat er mis is maakt op ons niet zoveel indruk, daar kun je gerust mee stoppen, alleen "normale,fatsoenlijke" vragen/opmerkingen maken indruk en dan zijn we bereid om er serieus op in te gaan......Wink
Zoals overal en altijd geldt : actie/reactie-ageren/reageren.....behandel een ander zoals je behandeld wilt worden, dat doen wij hier ook en daarom is het zo'n gezellige ploeg.......Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
BMP

Quote

Nicholas schreef:

Ik ben er nog niet zeker van dat de server geknepen wordt. Met de nieuwe wetgeving die straks komt mag dat trouwens ook niet.

Ik denk eerder dat ze gewoon totaal niets meer investeren in de servers, load balancers, etc. Dat kan natuurlijk wel te maken hebben met eisen van Brein, etc. Ze zijn die newsserver volgens mij liever kwijt dan rijk.

Ziggo, stop gewoon met die nieuwserver en wees daar eerlijk over !


Nee dat ben ik ook niet hoor Grin , maar als er niets meer aan onderhoud word gedaan dan noem ik dat ook gewoon afknijpen PC
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Nicholas
Ja, we worden afgeknijpt en uitgeknepen. We moeten die knijper laten uitpeilen!
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
josjan

Quote

MisterSenseo schreef:

Dus nogmaals : neem een payserver, die van Ziggo is nog nooit goed geweest en heeft een retentie van maar 30 dagen.
Alles wat je binnentrekt is nog maar de vraag of het compleet is.
Trouwens : in Capslock "schreeuwen" wat er mis is maakt op ons niet zoveel indruk, daar kun je gerust mee stoppen, alleen "normale,fatsoenlijke" vragen/opmerkingen maken indruk en dan zijn we bereid om er serieus op in te gaan......Wink
Zoals overal en altijd geldt : actie/reactie-ageren/reageren.....behandel een ander zoals je behandeld wilt worden, dat doen wij hier ook en daarom is het zo'n gezellige ploeg.......Wink


KPN news server heeft geen enkel probleem en doet het prima; Waarom zij jullie daartoe niet instaat?
Volgens mij interesseert het jullie geen ene bal wat er mis is met met de newsgroepen CAPLOCK of NIET anders was zeker al eerder actie op genomen. mistersenseo kun je dan beter ook klein schrijven laat staan de schreeuwer ADMIN
Gewijzigd door josjan op 25-11-2012 22:23
 
Zippo
Ho ho,

Quote

KPN news server heeft geen enkel probleem en doet het prima; Waarom zij jullie daartoe niet instaat?
Volgens interesseert het jullie geen ene bal wat er mis is met met de newsgroepen CAPLOCK of NIET anders was zeker al eerder actie op genomen. mistersenseo kun je dan beter ook klein schrijven laat staan de schreeuwers ADMIN en EXPERT


Je bent hier te gast op een forum over Ziggo. Het is niet van Ziggo. Ziggo leest wel mee en wie weet doen ze wat met je opmerking.

Verder is hoofdletter gebruik hetzelfde als schreeuwen, zie Nettiquette
En lees ook eens de Disclaimer & Forum Regels.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
BMP
Zou dat iets zijn om op te nemen als verplicht vak op school? het vak Nettiquette, schijnbaar mist er een stukje opvoeding bij sommige nieuwe internet en fora gebruikers Think
met als aanvulling social-media training, gebeurt de laatste tijd te veel rottigheid.

PCPC
Gewijzigd door BMP op 25-11-2012 22:44
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'newsserver', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo newsserver Nieuwsgroepen : 18 08-09-2014
newsserver werkt niet en nu alleen betaalde ondersteuning. Service???? Klacht over Ziggo : 5 04-03-2014
Probleem met downloaden van de newsserver Nieuwsgroepen : 8 22-05-2012
Instellen newsserver Instellingen software : 8 26-05-2009
Advertentie