obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Abonnementen, acties en voorwaarden » Wat verandert er?
Meld hier verbeteringen en verslechteringen in de voorwaarden.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo wijzigt tarieven per 1 februari 2013
Zippo
Vanaf 1 februari 2013 worden de tarieven voor alle pakketten en diensten van Ziggo gewijzigd. De gemiddelde prijsstijging is 3%, maar sommige pakketten worden ook goedkoper.

Kabelaar Ziggo heeft aangekondigd dat de tarieven voor alle pakketten en diensten op 1 februari 2013 worden gewijzigd. De gemiddelde prijsstijging bedraagt 3%, maar sommige pakketten worden 14% goedkoper. Ziggo strijkt zo niet alleen de onregelmatige bedragen glad die zijn ontstaan door de BTW-verhoging, maar trekt ook de verschillen in prijs gelijk tussen de downloadsnelheden.

Het standaardpakket voor tv stijgt van 17,49 euro per maand naar 17,75 euro. TV Plus gaat van 8,13 euro naar 8,50 euro per maand en TV Extra van 13,22 naar 13,50 euro. Ook de pakketten voor digitale televisie en internet, TV + Internet Z1 en Z2, worden ongeveer een euro duurder. Het TV + Internet Z3 daalt daarentegen in prijs van 66,25 euro naar 58,95 euro per maand. Triple Play bij Ziggo wordt duurder, maar het 120 Mbps-pakket daalt van 68,13 naar 63,95 euro per maand.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
kobus1960
Telefonie Z1 van € 10,17 naar € 9,95.
Volopbellen altijd € 10,17 naar € 9,95.
Telefoontarieven € 0,0813 naar € 0,09
 
Black Tiger
Twee keer een tariefverhoging in korte tijd, een keer door b.t.w. en dan nog een keer.... nja... waarom eigenlijk?
Greetings, Black Tiger
 
kobus1960

Quote

Black Tiger schreef:

Twee keer een tariefverhoging in korte tijd, een keer door b.t.w. en dan nog een keer.... nja... waarom eigenlijk?


Ik ben per maand ongeveer € 5 minder kwijt voor m'n Alles in 1 Extra, waarom eigenlijk? LOL
Eerst even maandnota bekijken dan maar?
 
Black Tiger
Kunnen we dat dan niet eerlijk delen? Dan ga jij 2,50 omlaag en die 2,50 wat overblijven die kunnen ze mij dan korting geven.Grin
Greetings, Black Tiger
 
BMP

Quote

kobus1960 schreef:

Quote

Black Tiger schreef:

Twee keer een tariefverhoging in korte tijd, een keer door b.t.w. en dan nog een keer.... nja... waarom eigenlijk?


Ik ben per maand ongeveer € 5 minder kwijt voor m'n Alles in 1 Extra, waarom eigenlijk? LOL
Eerst even maandnota bekijken dan maar?



Ideaal Cool
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
briolet

Quote

Black Tiger schreef:

Twee keer een tariefverhoging in korte tijd, een keer door b.t.w. en dan nog een keer.... nja... waarom eigenlijk?

Ik snap het wel een beetje. Die van januari zat al in de pen en als ze dat met de btw gecombineerd hadden, zou iedereen ze beschuldigen dat ze de btw verhoging aangegrepen hebben om ook hun tarieven aan te passen. Voor een zakenman zou dat een logische en economische combinatie geweest zijn om het in één keer te doen, maar de consument ziet dat toch anders denk ik. En het zijn niet alleen verhogingen zie ik.
Telefoon gaat omlaag (heb ik niet) Het extra pakket gaat omlaag (heb ik ook niet). Frown
 
Black Tiger
@Briolet: Dat zou inderdaad een reden kunnen zijn en in dat geval zeker ook verstandig om het dan niet tegelijk met de btw verhoging te doen.

Kan ook zijn dat ze de inflatiecorrectie aangrijpen om tot een verhoging over te gaan, dat is ook al eerder gebeurd, zo in het kader van "de prijzen stijgen dit jaar weer overal" etc.
Ik bof tenminste nog een beetje met telefonie dan. Heb hier het Z2 pakket dus met telefonie basis. Dat wordt dan weer 9,95 wat het eerst ook was.
Alleen is er dus wel ietwat tarief verhoging voor gesprekskosten. Maarja, aangezien ik zelf via Voipbuster uitbel, zal me dat een zorg zijn.Smile
Greetings, Black Tiger
 
briolet

Quote

Kan ook zijn dat ze de inflatiecorrectie aangrijpen om tot een verhoging over te gaan,
Volgens mij is de inflatie waarde bij computer en telecom apparatuur negatief. En een overal-inflatie is natuurlijk het verkeerde vergelijk. Dus als je dat wilt corrigeren moet de prijs omlaag.Blush
 
Black Tiger
Noemen ze het niet ook inflatie als gewoon de prijzen stijgen dus de kosten van alles duurder wordt?

Quote

Inflatie is een algehele stijging van het algemeen prijspeil. Het gevolg van inflatie is dat je voor hetzelfde geld minder kunt kopen (de koopkracht daalt).

Dat staat toch los van waarover het gaat?
Ik denk daarom ook niet dat de inflatie waarde bij computerapparatuur negatief is, als je ziet dat bijv. de prijzen van harddisks behoorlijk gestegen zijn.Sad
Dus da's wel inflatie te noemen.
Ook prijzen van andere zaken zijn gestegen of er is wel een stijging per begin januari te verwachten.

Dus ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo wijzigt tarieven per 1 februari 2013', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Nieuwe tarieven Ziggo nieuws : 1 13-05-2022
Advertentie