obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
vierde smartcard
fredski
kan een van de moderators mij helpen om een vierde smartcard van ziggo te activeren?
ik heb alles in 1 maar gebruik geen telefonie(ivm belgedrag kinderen).
 
Monteur_kees
Dat kan alleen maar door helpdesk medewerkers gedaan worden

Gr, Kees
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
fredski
Kan ik dan beter langs gaan bij ziggo den haag spaarneplein?
Vorige keer wilde ik nl een smartcard activeren en was ik meer dan 30 euro kwijt aan prepaidtegoed, vandaar.

Mvg
fredski
 
Nicholas
Je kunt ook online activeren. Moet je wel een Mijnziggo account aanmaken.

https://www.ziggo.nl/#klantenservice/...-activeren
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
fredski
`Nee, beste, ik heb nl al 3 smartcards geactiveerd en meer kan je er schijnbaar online niet activeren wat ik overigens raar vind.
een gemiddeld huishouden heeft toch tegenwoordig wel meer dan 3 tv,s in huis danwel tuinhuis, zolder, etc?
 
kobus1960
Als je zo'n kaart b.v. bij Mediamarkt koopt wordt ie gelijk geactiveerd.
Was voorheen bij It's ook. Dus even het verkooppunt raadplegen.
 
Nicholas
Gewoon een TV weg doen joh. Das beter voor je gezondheid.... Grin

Ik denk dat je een doktersverklaring nodig hebt voor een 4e smartcard... Grin

Geintje.... wordt dan toch bellen vrees ik...
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
MisterSenseo
Een telefoontoestel lenen van de buren, inprikken in je modem en 1200 bellen.
Dan bel je gratis.
Na gebruik het toestel teruggeven aan de buren......Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'vierde smartcard', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
deactivatie van smartcard!!?? Klacht over Ziggo : 7 02-09-2017
Smartcard traag Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 04-07-2016
Ziggo smartcard Algemeen : 2 19-01-2016
Geen smartcard nodig, 46 zenders ongecodeerd bij ziggo Ziggo nieuws : 8 11-10-2015
Smartcard moet hersteld worden Digitale radio of televisie storing : 3 26-08-2015
Advertentie