obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de firmware van modems, routers, decoders. Wat is de nieuwste firmware. Hoe kan ik mijn firmware versie vinden. Zelf een firmware upgrade gespot, deel het met ons.
 Onderwerp afdrukken
Heb ik de meeste recente firmware?
steven079
Hallo,

Ik vroeg me af of ik de meeste recente firmware heb van de ubee ziggo modem(wifi)? Zoniet hoe kan ik de meeste recente binnen halen en welke versie moet dat zijn?

Information
Hardware Version 3.9.2
Software Version 9.9.2009
Cable Modem Serial Number EVW320B00240468
CM certificate Installed


Gr Steven
 
MisterSenseo
Je hebt de meest recente firmware, en als er een update komt zal hij zeerwaarschijnlijk automatisch updaten.......Wink

BTW Merry X-Mas.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
briolet
Hallo Steven,

Bij elke stroom onderbreking van het modem kijkt de Ubee eerst bij Ziggo of er nieuwere firmware beschikbaar is. Zo ja, dan wordt die automatisch gedownload.

Je kunt niet, zoals bij sommige andere routers, bewust een oude firmware versie installeren.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Heb ik de meeste recente firmware?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Firmware update SmartWifi pods Algemeen : 6 23-02-2022
verouderde firmware? Firmware : 18 25-06-2018
Ziggo verhoogt internetsnelheden voor meeste pakketten met 33% Ziggo nieuws : 2 08-09-2017
FirmWare update Firmware : 10 15-04-2017
Nieuwe firmware v3.2 UPC Horizon mediabox, binnenkort ook bij Ziggo. Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 06-05-2015
Advertentie