obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
ubee evm 3200
ajacied
Hallo,hoe en op welke manier kan ik mijn modem inzien,als ik 196.168.1.1 intik kom ik in de router 1 tp-link wr1043nd.Deze kan ik wel configureren maar het modem niet,hoe krijgen jullie dit voor elkaar?alvast thnx voor jullie hulp of hintsThumbs Up
 
MisterSenseo
Vrij simpel..........LAN IP adres van je TP-link veranderen naar 192.168.123.254 en als je dan alles hebt gereboot en alles draait weer kun je via 192.168.1.1 je modem inzien........Wink
Dit is de zogenaamde "klikkerdeklak" methode die tevens een heleboel storingen tegengaat en voorkomt.
Je modem heeft namelijk IP 192.168.1.1 en als je router hetzelfde adres heeft dan heb je bij server-reset vanuit Ziggo een groot probleem.
Dus LAN IP van TP-Link wijzigen naar 192.168.123.254 en al jouw vragen zijn beantwoord en je voorkomt problemen in de toekomst.

Succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
ajacied
Alles gedaan zoals aangegeven maar kom nog steeds niet in mijn modem met 192.168.1.1,geeft aan verbinding verbroken en webpagina is niet beschikbaar,gebruik google chrome,weet niet of dat van belang is.
 
MisterSenseo
Welk modem heb je ?
De EWM3200 of de EVW3200 ?
Als je de EVW3200 hebt dan heb je de WiFi uitvoering en dan moet je inloggen via http://192.168.178.1
Als je de EVM3200 hebt dan zou het volgens mijn uitleg moeten werken, ik kijk op die manier regelmatig mijn modem na........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
ajacied
Ik heb evm3200,werkt dus niet bij mij jammer.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: december 28 2012 13:53:01:

Quote

ajacied schreef:

Ik heb evm3200,werkt dus niet bij mij jammer.
Is er verder niemand die me kan helpen,MisterSenseo in ieder geval al bedankt voor je hulp tot zover.Er zal toch 1 optie zijn om het modem in te zien denk ik zomaar of zit ik mis?Thumbs Up
Gewijzigd door ajacied op 28-12-2012 13:53
 
MisterSenseo
Ja die mogelijkheid is er, maar dat werkt ook niet bij iedereen.
Download netscan en test dan in de IP range 10.119.0.0 tot 10.245.255.255.
Dit kan tot dagen lang duren en geeft geen garantie dat je je modem gaat vinden.
Voor alle plaatsnamen klik hier om eventueel je zoekfunctie te verfijnen.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
ajacied
Ok ga eens kijken of ik hier iets aan heb thnx again voor je supportThumbs Up
 
briolet
Ik heb het modem zelf niet, maar recentelijk las ik dat sinds een firmware update het modem ook via http://192.168.1.1 benaderbaar is. Elders las ik echter het adres: http://192.168.100.1 en dat kon mijn zus invullen op haar modem. Echter dan kreeg ze een inlogscherm en hield mijn kennis op.
 
kobus1960
Bij mij werkt dat in ieder geval wel. 192.168.1.1
 
ajacied
Allereerst de beste wensen voor jullie allen,ik kom er niet uit met de netscan dus ben maar gestopt met het zoeken naar het modem.Toch bedankt voor jullie hulp en dan maar geen inzicht in het menu van het modem.Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ubee evm 3200', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ubee EV|M3200 of 3226 wifi? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 19-10-2017
Ubee modem icm ip camera probleem Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 23 30-08-2017
Ziggo ubee 3200 Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 22-10-2016
Automatische reset van Ubee EVW321B Klacht over Ziggo : 8 01-10-2016
Ubee modem gebruiken als router Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 17 03-06-2016
Advertentie