obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Probleem met harde schijf Cisco 8485
TZW
Zet mijn HD recorder aan krijg de melding probleem met harde schijf, zet uw ontvanger uit en opnieuw aan. Dit laatste heb ik al gedaan, helaas reen resultaat. Heeft er iemand een idee wat er aan de hand kan zijn.
 
BMP
Haal de stekker er eens uit en probeer weer eens Smile
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
TZW
Alles al geprobeerd, doet niets, is het mogelijk om de harde schijf te vervangen, waar moerig dan op letten, of rekening mee houden.
 
MisterSenseo
Hou je goed rekening met je garantie?!?!?
Als hij nog geen 2 jaar oud is kun je gewoon garantie claimen en krijg je hem gerepareerd of een nieuwe, als je er zelf een nieuwe schijf in gaat hangen, ben je alle rechten kwijt en heb je geen zekerheid dat hij het dan wel doet !
Ik zou dat eerst checken en als hij binnen 2 jaar zit, bel Ziggo en leg het probleem voor.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
TZW
Helaas garantie net 2 maanden verstreken. Geprobeerd andere harddisk erin te zetten, een oudje van 80 gig, maar doet nog niets.
 
MisterSenseo
In dat geval, keihard janken, heel diep zuchten en dan als ik je een advies mag geven, koop een nieuwe maar dan van Humax, die zijn stukken beter.
Bijvoorbeeld de iRHD 5300C, daar kun je namelijk een losse externe schijf aan hangen.
Gaat die stuk kun je in die behuizing weer een nieuwe hangen en heb je geen ellende met je HD ontvanger.
De werking is veel soepeler en sneller in mijn ervaring.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
TZW
Dank je voor het advies, ga me eens verdiepen in de Humax recorders, zijn er ook waarmee je kunt branden.
 
BMP
Je hebt een PB Smile
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
TZW
Heeft er iemand ervaring met de Humax 5200c, ben je hier over tevreden??
 
MisterSenseo
Ik heb de 5100C dus zonder ingebouwde schijf en ben daar perfect tevreden over.
Ik heb berichten gehoord over de 5200C die niet erg goed waren, met name over de ingebouwde schijf, daarom raadde ik je de 5300C aan, dat is de opvolger van de 5100C........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Probleem met harde schijf Cisco 8485', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
2 X Cisco 8485 DVB Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 22-02-2019
Cisco 8485 DVB Storing : 4 09-02-2019
Beperken ps4 via modum cisco epc3928 Instellingen software : 6 17-09-2018
Advertentie