obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
Lage upload snelheid
Cearwynn
Beste Mensen,

De laatste tijd ben ik vrij veel aan het doen op me PC betreffend internet.

Nu heb ik laatst een speedtest gedaan en vond dit apart. ik kreeg 45Mbit aan download snelheid. alleen maar slecht 0.5Mbit upload.

Dit is traag. heeft iemand een oplossing hiervoor om dit te verbeteren?

Met vriendelijke groet,

Jurgen Verhagen
 
MisterSenseo
30\30\30 reset doen--------half uur je modem uit, volledig kabelloos op laten starten, uitzetten, coax erin, geheel laten starten, netwerkkabel erin, router aan, alles alles gestart is dan alles van stroom af, modem volledig bekabeld op laten starten, als hij helemaal gestart is router aan en dan zou het goed moeten zijn.

Succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Nicholas
Weet je zeker dat je geen Malware op je PC hebt? Dat hebben we hier ook wel eens voorbij zien komen. Lage upload, hoge ping door virussen.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
Cearwynn
Mijn PC staat net 3 dagen in elkaar met volledige bescherming van norton. en heb geen hoge ping. ik krijg 19 MS, 45mbit download en 0.5mbit upload.
 
kobus1960
Norton is een rempedaal voor de betere snelheden, draak is het.
 
Nicholas
Wat voor Abo bij ziggo? Modem ? Router ? Drivers moederbord (netwerkkaart) ?
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Lage upload snelheid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe GIGA snelheid bij Ziggo Zakelijk Ziggo nieuws : 1 16-10-2019
internet snelheid Snelheid : 7 18-12-2017
Snelheid nieuwe modem ZEER slecht Klacht over Ziggo : 12 16-12-2017
snelheid Snelheid : 2 07-10-2017
snelheid Snelheid : 13 02-01-2017
Advertentie