obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nieuwsgroepen / Newsgroups. Welke download programma's zijn er en wat zijn de instellingen? Grabit, Bitcomet, Bittorrent, nzb, spotplanet, spotworld, ftd, etc. Blokkeert Ziggo poorten.
 Onderwerp afdrukken
Spotplanet
Black Tiger
@Kobus: Thanks voor de tip, ik gebruik zelf de search funktie van Grabit, maar soms is een .nzb wel handig dus ik ga het progje eens testen!
Greetings, Black Tiger
 
BMP
Heren, spotnet werkt perfecto in combinatie met Sabnzbd je wil niet meer anders.

Cool
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
kobus1960
@BMP, helemaal eens, ik rommel eenmaal graag, dus vandaar
meerdere opties t.a.v. NZB's. Spotnet is hier ook standaard hoor.
Maar je kunt er lang niet alles vinden. Grin
 
Black Tiger
Ik gebruik Spotlite, stukje lichter en sneller. NZB doe ik zelf wel, heb er ook zelf een knopje voor ingebouwd.

Dat is in elk geval iets wat ze niet kunnen verbieden want het is geen website. Alleen beetje belachelijk dat ze dan zo'n site verbieden, die in feite niets anders doet dan weergeven wat er op usenet te vinden is.
Maarja... rechtspraak is krom in dit land, dat was bekend.
Greetings, Black Tiger
 
BMP
Ach TPB is er nog, en voor muziek directconnect ++ (daar vind je namelijk de meest onvindbare muziek) Grin
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
kobus1960
aaaaaaahhhhhhhhhh, Pirate1005 is ook out!! Angry
 
BMP
Haha, ja het is niet meer bij te houden Boxing
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Zippo

Quote

Black Tiger schreef:

Maarja... rechtspraak is krom in dit land, dat was bekend.


Met voldoende geld kun je de rechtspraak naar je hand zetten. Even nuanceren. Ik bedoel hier niet mee dat de rechterlijke macht corrupt is, maar dat dure advocaten allerlei trucjes uithalen om recht te frustreren en te manipuleren om zo hun gewilde uitkomsten te bewerkstelligen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Black Tiger
Juist. En dat is niet het enige, uitspraken zijn soms ook best wereldvreemd te noemen.
Daarnaast heeft de kleine man weinig kans. Als je iets als kleine man tegen een wat groter bedrijf moet doen, kunnen ze je gewoon kapot procederen. Er is dus ook geen sprake van rechtsgelijkheid want op die wijze krijg je de kans niet om je recht te halen.
Een prod-deo advokaat (akte van onvermogen) doet ook maar beperkt iets.
Het is gewoon krom.
Greetings, Black Tiger
 
kobus1960
Volgende door timmie gesloopt, nzbmaniac.org Cry
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Spotplanet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie