obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Internet explorer
plop
Sinds enige tijd kan ik soms niet meer op internet met internet explorer maar wel met google chrome. Ook op de laptops van de kinderen hebben we dezelfde klachten. Iemand enig idee? Als ik dan soms de computer afsluit en opnieuw op ga starten dan kan het eerst wel maar na enige tijd niet meer.
 
kobus1960
Geeft ie dan aan dat de pagina niet gevonden kan worden, of krijg
je één of ander logo in beeld?? Pak je wel de aanboden updates van
Microsoft die maandelijks komen?
 
briolet
Op het moment wordt van verschillende kanten sowieso afgeraden om IE te gebruiken vanwege een ernstig lek. (zie o.a. security.nl). Op zijn vroegst op 12 februari zal microsoft deze browser weer veilig maken.
 
Zippo
Misschien ook verstandig om de computers op virussen te scannen. Een vaak voorkomend symptoom van een infectie is dat internet explorer niet meer werkt.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
BMP
Die browser hijackers zijn erg vervelend de laatste tijd, als je die hebt is de beste manier om er af te komen formatteren / alles opnieuw installeren. Smile

http://en.wikipedia.org/wiki/Browser_...r_hijacker
Gewijzigd door BMP op 06-01-2013 11:38
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
plop
Ik heb alle updates van Microsoft en gescand op virussen e.d. Als ik dus op het icoon van IE druk krijg ik alleen het draaiende blauwe cirkeltje wat aangeeft dat hij bezig is. En dat blijft.
 
Nicholas
Welk besturingssysteem gebruik je? En op de laptops ?
Doet het probleem zich op al de computers voor op precies dezelfde wijze??

Kan ook een invoegtoepassing zijn in internet explorer die dwars ligt. Probeer evt. het volgende.

Klik op de knop Start, Alle programma's, Bureau-accessoires en Systeemwerkset en klik vervolgens op Internet Explorer (zonder invoegtoepassingen).

Als dit wel werkt dan weet je waar het probleem zit.

Maar het kan zeker ook Malware zijn (zoals al eerder hier gezegd) Waarmee heb je gescanned ?
Gewijzigd door Nicholas op 06-01-2013 16:00
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
Black Tiger
@Briolet: Voor zover ik begrepen heb uit de berichtgeving zou het Microsoft niet lukken deze patch met patch-tuesday uit te brengen dus zal het vermoedelijk zelfs februari worden. En de hotfix, die fixed het ook niet.Sad

@Plop: Gescand met op virussen is mooi. Maar heb je ook gescand op malware en trojans? De meeste virusscanners doen dat niet of niet afdoende.
Daarom is een scan met Malware Bytes (www.malwarebytes org, is ook gratis) aan te raden.
Greetings, Black Tiger
 
BMP
Heerlijk mijn Firefox, Grin

firefox-eats-internet-explorer
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet explorer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 3 15-04-2024
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Ziggo biedt heel Amsterdam gigabit-internet Ziggo nieuws : 1 13-10-2020
Ziggo herstart landelijke uitrol gigabit-internet in Hoogvliet Rotterdam Ziggo nieuws : 1 28-07-2020
Advertentie