obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Draadloos internetten met wifi geeft vaak problemen. De snelheid is traag, de verbinding valt weg. Het kanaal is bezet. Hier zijn vragen, oplossingen en tools. Ziggo levert de volgende WiFi routers: Netgear JWNR 2000, Netgear WGR 614, Sitecom WL 582, Sitecom WL 351, Sitecom WL 153, Sitecom WL 341. Internet Dongles: Netgear WNDA3100V2, Netgear WN111, Sitecom WL172, Sitecom WN344. Maar voor andere types als Linksys, D-Link, Cisco, TP-Link kunt u ook uw vragen stellen.
 Onderwerp afdrukken
Wifi verbinding valt steeds weg op nieuwe Windows 8 machine
mike11
Sinds een paar dagen een nieuwe Acer laptop met Windows 8. De Wifi verbinding valt echter om de paar minuten uit en moet dan weer opnieuw gemaakt worden. Met oude laptop, Ipad en Iphone geen enkel probleem. Kan ik iets in Windows 8 configureren of moet er op het Modem (standaard Ziggo UBEE) iets aangepast worden?
 
Ziggo-WebCare_Jelle
Wat bedoel je met standaard Ziggo UBEE? Bedoel je dan een modem zonder ingebouwde router?
Ziggo WebCare Jelle
 
Zippo
In zijn profiel staat "Ubee EVW3200 Wifi". Ik denk dat ie iets in zijn configuratie scherm bedoelt.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
briolet
Als het met die andere 3 apparaten wel goed gaat, lijkt het me meer een stroom sparende instelling op die Acer laptop. Ik ken windows zelf niet, maar het zal toch ergens in de energie sparende instellingen staan?

Mijn iBook verbreekt ook de verbinding na een paar minuten niets doen en gooit dan de scherm vergrendeling erop. Alleen daar heb ik binnen 2 à 3 seconden weer een wifi verbinding als ik mijn wachtwoord ingetikt heb, zodat ik het niet als storend ervaar.
 
mike11
ik heb al een vinkje bij de wifikaart uitgezet die iets doet met stroombesparing en ook de driver een update gegeven, heeft nog geen effect
 
BMP
Welke netwerk kaart zit in die laptop Atheros misschien ?

Als het een atheros is dan hier de drivers in het eerste topic http://ziggo.gebruikers.eu/forum/view...post_24325
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
mike11
Ja het is een Atheros, maar ik heb de Windows 8 driver al een update gegeven versie 10.0.0.217. In het forum staat een link naar de win7 driver
 
BMP
welke atheros is het ? probeer deze driver eens http://www.atheros.cz/atheros-wireles...6&system=8
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
mike11
bedankt voor de link, maar deze heb ik al geinstalleerd
 
BMP
Deze van de link is versie 10.0.0.221

en jij hebt 10.0.0.217 geïnstalleerd Smile

Bovenste groene vlak daarin staat de download knop Cool
Gewijzigd door BMP op 30-01-2013 22:08
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wifi verbinding valt steeds weg op nieuwe Windows 8 machine', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Waar is de 2,4 WiFi Algemeen : 6 17-12-2023
zonnepanelen verbinden met wifi Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 05-09-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Nieuwe tarieven Ziggo nieuws : 1 13-05-2022
Wifi punt Zyxel Wap6807 Algemene computer en software vragen. : 8 16-01-2022
Advertentie